اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک تاکید کرد

فرهنگ و هنر از مقوله‌های دخیل در پیشرفت هر جامعه

فرماندار بستک با قدردانی از تلاش‌های اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان گفت: فرهنگ و هنر یکی از اصلی‌ترین مقوله‌هایی است که در پیشرفت هر جامعه دخیل بوده و همواره مورد توجه است.

فرهنگ و هنر از مقوله‌های دخیل در پیشرفت هر جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده صبح امروز طی نشستی با اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان با قدردانی از تلاش‌های اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بستک اظهار داشت: فرهنگ و هنر یکی از اصلی‌ترین مقوله‌هایی است که در پیشرفت هر جامعه دخیل بوده و همواره مورد توجه است.

وی افزود: هنر، زبان رسا و تاثیرگذار جامعه است که می‌تواند انسان‌ساز باشد و ماندگاری هنر در اعماق فکر و برنامه‌های انسان قابل انکار نیست.

فرماندار شهرستان بستک بیان داشت: با توجه به پتانسیل غنی فرهنگی و هنری شهرستان بستک، شعرا، ‌ادبا و هنرمندان بسیاری از این منطقه برخاسته و نقش تأثیرگذار و ماندگاری در خلق آثار و ترویج فرهنگ غنی ایران اسلامی و گسترش فرهنگ داشته‌اند.

مشتاق زاده ادامه داد: قدرت‌های استعماری که چشم دیدن پیشرفت جوانان عزیز ایران اسلامی را ندارند، اقدام به برنامه‌ریزی‌ فرهنگی برای سرگرم کردن جوانان و نوجوانان ما کرده و می‌خواهند از پیشرفت این قشر مهم جامعه بکاهند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام هر لحظه با ترفند جدید و جنگ نرم اقدام به هجمه علیه فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی می‌کنند، افزود: تلاش در این مقوله بسیار حساس بوده و عزم دستگاه‌های فرهنگی منطقه برای دفع این هجمه‌ها و مطالعه و بررسی راهکارهایی برای آشنا نمودن مردم با فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی است.

فرماندار شهرستان بستک در پایان سخنان خود با تأکید بر نقش مؤثر هنرمندان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس، بر ترویج معارف غنی اسلام ناب، سیره ائمه اطهار (ع) و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای نسل جوان تأکید کرد.

انتهای پیام/88006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول