اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی:

شهید آوینی پرچم‌دار هنر انقلاب اسلامی است

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی از شهید آوینی به عنوان پرچمدار هنر انقلاب اسلامی یاد کرد.

شهید آوینی پرچم‌دار هنر انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، میثم مرادی‌بیناباج بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: با وقوع انقلاب اسلامی بخش‌های مختلف از جمله عرصه هنر دچار تغییر و تحول شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توحید محور و معاد محور است، افزود: تأثیر هنر بر انقلاب اسلامی انکارناپذیر است؛ با انقلاب اسلامی سیمای هنر نیز دگرگون و به عنوان سیمای اصیل به جامعه عرضه شد.

مرادی‌بیناباج بیان داشت: هنر انقلاب اسلامی با توجه به تأثیر انقلاب متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی و تحول‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب اسلامی بیشترین دغدغه را در مورد حوزه هنر اسلامی دارند، افزود: از این رو می‌طلبد که همه با تلاش مضاعف در این عرصه بیش از پیش ایفای نقش کنند.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی از حوزه هنری به عنوان مولود انقلاب یاد کرد و گفت: این مجموعه از بدو انقلاب به وجود آمده و هنرمندان شاخصی را در خود پرورش داده است.

وی انتصاب حوزه هنری به شهید آوینی را یک افتخار برای حوزه هنری برشمرد و افزود: پرورش هنرمندان بر پایه اساس هنر اسلامی و تولید آثار فاخر و ارزشمند از اهداف این مرکز به شمار می‌رود.

مرادی‌بیناباج خاطرنشان کرد: حوزه هنری در خراسان شمالی نیز با وجود عمر کوتاه خود فعالیت‌های زیادی در عرصه تولید آثار و محصولات هنری داشته است.

وی همچنین از رونمایی نرم افزار چند رسانه‌ای معرفی تولیدات و فعالیت‌های حوزه هنری با عنوان پلاک 91 هم خبر داد.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی تصریح کرد: این نرم افزار چند رسانه‌ای در شاخص‌های مختلف نگارخانه، محافل، تماشاخانه، صداخانه، کتابخانه، درباره حوزه هنری تولید شده که در اختیار مراکز فرهنگی و فعالان فرهنگ و هنر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/63002/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول