اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان:

ترویج گفتمان ولایت با زبان هنر وظیفه هنرمندان بسیجی است

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ترویج زندگی اسلامی و گفتمان ولایت با استفاده از زبان هنر در جامعه باید با جدیت از سوی سازمان بسیج هنرمندان در استان دنبال شود.

ترویج گفتمان ولایت با زبان هنر وظیفه هنرمندان بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی صبح امروز در نخستین جلسه شورای مشورتی سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان که در سالن شهید فهمیده سپاه‌بیت‌المقدس برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان سعی دارند با تحمیل فشارهای اقتصادی بر مردم بین نظام و ملت شکاف انداخته و با این کار ریشه‌های انقلاب را بخشکانند.

وی به اهداف نام‌گذاری امسال به عنوان سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری طی 5 سال گذشته با نام‌گذاری سلسله‌وار سال‌ها با محوریت اقتصادی مسیر حرکتی مسئولان و مردم را در همان روزهای آغاز سال مشخص کرده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: رسیدن به خودکفایی کامل در عرصه اقتصادی و سیاسی مهم‌ترین هدف مقام معظم رهبری از نام‌گذاری امسال با عنوان سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی است.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در خرداد‌ماه امسال به عنوان یک حماسه بزرگ از دیگر دلایل نام‌گذاری امسال به این عنوان است.

به گفته علیخانی، هر چند به تعداد سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات آزاد در سطح کشور برگزار شده است و مردم همواره با حضور گسترده خود موجب ناامیدی و یاس دشمنان شده‌اند، اما با توجه به تلاش‌های گسترده دشمنان حضور حماسی مردم در انتخابات امسال موجب خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

وی اضافه کرد: ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب تا‌کنون همواره با حضور پرشور خود در عرصه‌های حساس مشت محکمی بر دهان دشمنان زده و مانع از تحقق اهداف شوم آنان علیه نظام اسلامی شده‌اند.

علیخانی با بیان اینکه جلوگیری از مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات پیش‌رو از سوی دشمنان به صورت جدی دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ حضور حداکثری در انتخابات نشان از میزان مقبولیت نظام اسلامی در بین مردم بوده که دشمنان برای جلوگیری از آن دست به هر کاری می‌زنند.

وی نقش هنرمندان در ترغیب و تشویق مردم برای حضور در انتخابات و خلق حماسه‌ای بی‌بدیل را کلیدی دانست و افزود: با بهره‌گیری از ابزار تاثیرگذار هنر می‌توان جامعه را به سمت و سوی تحقق منویات رهبری در راستای حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی سوق داد.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان تبیین تدابیر حکیمانه رهبری در راستای پایه‌گذاری هنر انقلاب اسلامی را از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف سازمان بسیج هنرمندان سپاه بیت‌المقدس عنوان کرد و گفت: تناسب بین هنر دینی و انقلابی باید به درستی تبیین شود.

علیخانی تشویق هنرمندان بسیجی فعال در این راستا را ضروری دانست و اضافه کرد: باید با تجلیل از هنرمندان بسیجی فعال و تلاشگر ضمن تشویق آنان به انجام کارهای ارزشی بیشتر زمینه را برای ورود سایر هنرمندان به این عرصه فراهم کنیم.

وی گفت: ترویج زندگی اسلامی و گفتمان ولایت با استفاده از زبان هنر توسط هنرمندان بسیجی در جامعه باید با جدیت هر چه تمام‌تر از سوی سازمان بسیج هنرمندان در استان دنبال شود.

به گفته جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هنرمندان بسیجی در تمامی عرصه‌های هنری و ادبی از دیگر رسالت‌های بسیج هنرمندان استان است که باید از سوی شورای این سازمان مورد توجه قرار گیرد.

علیخانی تربیت هنرمندان متعهد و بسیجی به منظور احیا و ترویج هنرهای اسلامی ایرانی را ضروری دانست و گفت:‌ ورود هنرمندان متعهد بسیجی به عرصه مانع از ایجاد انحرافات در هنرهای اسلامی می‌شود.

وی هم‌افزایی برنامه‌های فرهنگی در سطح استان را از دیگر رسالت‌های بسیج هنرمندان در استان عنوان کرد.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید آوینی و شهدای هنرمند استان کردستان اظهار کرد: چهارشنبه این هفته برنامه‌ای در راستای گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هنرمند در سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79002/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول