اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماکو تاکید کرد

ارائه آموزش‌های پیشگیری از بیماری فشار خون در مدارس

فرماندار ماکو گفت: آموزش‌های پیشگیری از بیماری فشار خون و سایر بیماری‌ها در مدارس ارائه شوند.

ارائه آموزش‌های پیشگیری از بیماری فشار خون در مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو حمید احمدیان پیش از ظهر امروز در آیین نواخته شدن زنگ سلامت در مدرسه پروین اعتصامی ماکو، اظهار داشت: شعار امسال هفته سلامت در زمینه فشار خون است و این امر اهمیت توجه بیش‌تر به این موضوع را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه باید در عرصه سلامت گام‌های استوارتری برداشته شود، تصریح کرد: در این راستا باید کودکان را از همان دوران کودکی نسبت به برخی بیماری‌ها آشنا کنیم تا در زمینه پیشگیری از این بیماری‌ها همواره تلاش کنند.

احمدیان با بیان اینکه آموزش دانش‌آموزان می‌تواند منجر به آموزش خانواده‌ها نیز شود، افزود: دانش‌آموزان به عنوان حاملان سلامت در این هفته نام برده می‌شوند، به طوری که می‌توانند پیام‌های بهداشتی که آموزش می‌بینند را در خانواده برای سایر اعضای خانواده خود بازگو کنند.

وی از برگزاری ویژه برنامه‌هایی در این زمینه خبر داد و گفت: ویژه برنامه‌های متنوعی در این زمینه برگزار می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزشی در طول این هفته اشاره کرد.

احمدیان اظهار داشت: برگزاری پیاده روی خانوادگی، آموزش‌ راه‌های پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها و برگزاری کلاس‌های آموزشی ترک سیگار نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در طول این هفته اجرایی می‌شوند.

وی خواستار توجه بیش‌تر به نوع تغذیه دانش‌آموزان شد و افزود: اولیای مدارس باید نسبت به نوع تغذیه دانش‌آموزان در مدارس حساس باشند و آموزش‌های لازم در زمینه نوع تغذیه را به دانش‌آموزان ارائه دهند.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول