اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

زنگ سلامت در مدارس مهاباد نواخته شد

صبح امروز زنگ سلامت در مدارس مهاباد نواخته شد.

زنگ سلامت در مدارس مهاباد نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد صبح امروز در آیین نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس مهاباد، اظهار داشت: برگزاری ویژه برنامه‌هایی به مناسبت هفته سلامت یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در ابتدای سال جاری در حوزه سلامت انجام می‌شود.

حسن فروتن با بیان اینکه زنگ سلامت با هدف توجه به موضوع سلامت از دوران کودکی و در بین دانش‌آموزان نواخته می‌شود، تصریح کرد: دانش‌آموزان سفیران سلامت هستند.

فروتن با تاکید بر آگاه‌سازی مردم از خطرات فشار خون، افزود: دانش‌آموزان می‌توانند پیام دست اندرکاران حوزه سلامت را به گوش خانواده‌های خود برسانند.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌هایی که در این هفته برگزار می‌شود، اعلام کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای خانواده‌ها، برگزاری دوره آموزشی ترک سیگار و برگزاری ویژه برنامه‌هایی در ادارات از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته سلامت امسال در مهاباد اجرایی می‌شوند.

فروتن با اشاره به شعار امسال هفته سلامت، گفت: امسال تلاش شده در راستای بیماری فشار خون و راه‌های جلوگیری از ابتلا به این بیماری ویژه‌برنامه‌های خود را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول