اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته سلامت صورت می‌گیرد

غربالگری و ارائه مشاوره سلامت به زائران حرم شاه‌چراغ (ع)

زائران حرم حضرت شاه‌چراغ (ع) در روزهای هفته سلامت علاوه بر غربالگری فشار خون، مشاوره‌های لازم را در زمینه سلامت دریافت می‌کنند.

غربالگری و ارائه مشاوره سلامت به زائران حرم شاه‌چراغ (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هفته سلامت از 18 تا 24 فروردین‌ماه با شعار «فشار خون را جدی بگیریم»، آغاز شده است و بر اساس آن این دانشگاه خدمات مختلف سلامت را به مردم ارائه می‌کند.

با توجه به اهمیت اطلاع مردم از وضعیت فشار خون خود، در این هفته گروهی از کارشناسان مرکز بهداشت شهدای والفجر با برپایی غرفه‌ای در حرم حضرت شاه‌چراغ (ع) به غربالگری فشار خون زائران این حرم مطهر می‌پردازند.

عموم زائران می‌توانند برای دریافت اطلاعات آموزشی در زمینه سلامت به ویژه فشار خون به غرفه برپا شده در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) مراجعه کنند.

کارشناسان حاضر در این غرفه، تا پایان هفته سلامت، 24 فروردین‌ماه جاری، به جز جمعه بیست و سوم از ساعت 8:30 تا 12:30 غربالگری فشار خون و ارائه مشاوره‌های سلامت از جمله مشاوره تغذیه را به عموم زائران دارند.

انتهای پیام/2448/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول