اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته سلامت

فعالان عرصه سلامت در آبادان تجلیل می‌شوند

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: به مناسبت هفته سلامت فعالان عرصه سلامت این دانشکده تجلیل می‌شوند.

فعالان عرصه سلامت در آبادان تجلیل می‌شوند

مرتضی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به آغاز هفته سلامت برنامه‌های مختلفی در طول این هفته برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

وی افزود: روز گذشته و در آیینی زنگ سلامتی در مدارس آبادان نواخته شد تا برنامه‌ها و آیین‌های این هفته رسماً آغاز شود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: با توجه به اینکه شعار امسال هفته سلامت "فشار خون را جدی بگیرید" می‌باشد برنامه‌های هفته سلامت نیز در خصوص این موضوع است.

جعفری تصریح کرد: در این راستا بیل‌بردها، بنرها، پوسترها و تراکت‌هایی در طول این هفته نصب و توزیع می‌شود که عمده آن‌ها با موضوع فشار خون است.

وی اضافه کرد: در این راستا همچنین آموزش‌هایی به گروه‌های هدف از جمله مددجویان کمیته امداد و بازنشستگان در خصوص اهمیت جدی گرفتن فشار خون داده می‌شود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان‌کرد: علاوه بر این مسابقاتی نیز در دو بخش نقاشی و مقاله نویسی برای دانش‌اموزان مقاطع سه‌گانه آبادان در طول هفته سلامت با موضوع فشار خون برگزار می‌شود.

جعفری افزود: در آیینی و با حضور مسئولان از فعالان عرصه سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان قدردانی خواهد شد.

وی گفت: در این مراسم فعالان برتر عرصه سلامت شهرهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر، هندیجان و شادگان با اهدا جوایزی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان در ادامه از برگزاری کلاس‌های آموزشی نیز در هفته سلامت خبر داد و تصریح کرد: این کلاس‌ها به صورت توجیهی برای رستوران‌ها و اغذیه‌فروشان شهرستان برگزار خواهد شد.

جعفری گفت: عیادت از بیماران بستری در بیمارستان با حضور مسئولان شهرستان نیز از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت هفته سلامت در آبادان است.

انتهای پیام/72008/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول