اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دومین روز هفته سلامت

نمایشگاه هفته سلامت در زنجان افتتاح شد

همزمان با دومین روز هفته سلامت نمایشگاه هفته سلامت در فرهنگسرای امام خمینی زنجان افتتاح شد.

نمایشگاه هفته سلامت در زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نمایشگاه هفته سلامت با 20 غرفه با موضوع هفته سلامت ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان در زنجان افتتاح شد.

این نمایشگاه در 20 غرفه با همکاری ارگان‌های مختلف در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می‌شود.

هفت غرفه از مجموع 20 غرفه نمایشگاه هفته سلامت در حوزه بهداشت و توسط مرکز بهداشت شهرستان و معاونت بهداشت دانشگاه دایر شده است.

سه غرفه از نمایشگاه هفته سلامت فرهنگسرای امام توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و معاونت درمان برپا شده است.

نیروی انتظامی با دو معاونت در نمایشگاه هفته سلامت زنجان حضور دارد.

دو غرفه از غرفه‌های نمایشگاه سلامت استان زنجان توسط انجمن‌های خیریه مهرانه یا همان سرطان و انجمن خیریه کلیه استان زنجان برپا شده است.

رئیس ستاد هفته سلامت شهرستان زنجان در مراسم افتتاح این نمایشگاه ضمن تبریک هفته سلامت تاکید کرد:  بحث سلامت متعلق به مردم است و همه باید برای ارتقای شاخص‌های سلامت جامعه اقدام کنند.

محمد رضا صائینی هدف از برپایی نظام سلامت را ارتقای امید به زندگی دانست و گفت: افزایش امید به زندگی در ایران از افتخارات نظام بهداشتی و درمانی ایران محسوب می‌شود.

وی ضمن تاکید بر فرهنگ‌سازی و تغییر رفتار و چارچوب زندگی افراد در جامعه تصریح کرد: از هر پنج نفر یک نفر مبتلا به فشار خون است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان اضافه کرد: دلیل یک هشتم مرگ‌ها در سطح جامعه فشار خون است که این موضوع زنگ خطری برای سلامت جامعه محسوب می‌شود.

وی تغییر رژیم غذایی، عدم مصرف دخانیات و فعالیت بدنی را برای کنترل فشار خون موثر دانست و ابراز امیدواری کرد؛ تلاش‌های انجام شده در حوزه بهداشت استان برای ارتقای سطح سلامت افراد نتیجه‌بخش باشد.

صائینی موثر بودن اقدامات انجام شده برای ارتقای وضعیت بهداشت و درمان را در حوزه‌های مختلف از جمله تحقیقات و پژوهش‌ها منوط به همکاری و مساعدت دیگر ارگان‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول