اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد هفته سلامت نیشابور:

نمایشگاه دستاورد‌های حوزه سلامت در نیشابور برپا شد

دبیر ستاد هفته سلامت نیشابور گفت: همزمان با دومین روز از هفته سلامت، نمایشگاه دستاورد‌های حوزه سلامت در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برپا شد.

نمایشگاه دستاورد‌های حوزه سلامت در نیشابور برپا شد

غلام‌علی عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهارداشت: این نمایشگاه با شعار «فشار خون را جدی بگیریم» توسط ستاد هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور در 26 غرفه برپا شده است.

وی گفت: این غرفه‌ها از سوی دانشکده علوم پزشکی و ادارات بهزیستی، دامپزشکی، سازمان مدیریت پسماند شهرداری، نیروی انتظامی، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه و جمعیت هلال احمر دایر شده است.

وی اظهار داشت: غرفه‌های سلامت خانواده و جمعیت، مشارکت‌های مردمی، مبارزه با بیماری‌ها، آموزش بهورزی، بهداشت محیط و حرفه‌ای، بهداشت روان، روابط عمومی، وب­دا، آموزش و ارتقای سلامت از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است.

عابدینی خاطرنشان کرد: معرفی مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته، مقالات علمی و عکس و توزیع کتابچه‌ها، بروشورها و CDهای بهداشتی، اندازه‌گیری فشارخون و BMI، از جمله موضوعاتی است که در این نمایشگاه به مردم ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقه نقاشی ویژه کودکان نیز با موضوع فشارخون در طول نمایشگاه برگزار می‌شود.

دبیر ستاد هفته سلامت نیشابور اضافه کرد: تست وزن و فشار خون، قند از برنامه‌های قابل توجهی است که در این نمایشگاه به صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود.

عابدینی یادآور شد: این نمایشگاه از تاریخ 19 فروردین به مدت چهار روز برای بازدید عموم علاقه‌مندان و به ویژه دانش‌آموزان دایر است.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول