اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهری جنوب شرق تهران تشریح کرد

برگزاری ویژه برنامه‌های هفته سلامت در جنوب تهران

مدیر شهری جنوب شرق تهران از برگزاری ویژه برنامه‌هایی به مناسبت هفته ملی سلامت خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه‌های هفته سلامت در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی مدیریت شهری جنوب شرق تهران، سید احمد صفوی از برگزاری ویژه برنامه‌هایی به مناسبت هفته ملی سلامت خبر داد و گفت : با توجه به انتخاب شعار سازمان بهداشت جهانی با عنوان «فشار خون را جدی بگیرید»،‌ محور برنامه‌های منطقه، در این راستا پیش‌بینی شده و در حال اجراست.

مدیر شهری جنوب شرق تهران در تشریح برنامه‌های این منطقه به‌مناسبت هفته سلامت خاطرنشان کرد: برپایی دهکده سلامت در قالب غرفه‌ها و برنامه‌های مختلف، ‌عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌های سطح منطقه (مهدیه و بیماری‌های خاص)‌،‌ اختتامیه جشنواره سلامت محله و تقدیر از دبیران کانون‌های محلی، ‌فعالان حوزه سلامت و سلامت‌یاران فعال، ‌اجرای نمایش‌های میدانی و موزیکال با موضوع فشارخون، ‌برگزاری جشنواره غذای سالم، اجرای بیش از 300 برنامه مختلف شامل برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی سلامت و بهداشت از جمله برنامه‌هایی است که در خانه‌های سلامت محله‌های سطح منطقه اجرا می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: دهکده سلامت همزمان با هفته سلامت در فرهنگسرای خاوران در قالب 6 غرفه شامل تست فشارخون و مشاوره پزشکی،‌ مشاوره تغذیه و تست BMI، کانون‌های محلی،‌ معرفی عملکرد اداره سلامت، ‌خانه اسباب بازی، خانه بلوتوث و جشنواره سلامت کار خود را آغاز کرده و تا روز 24 فروردین ماه به شهروندان و مراجعه کنندگان خدمات ارائه می‌کند.

مدیر شهری جنوب شرق تهران افزود: جشنواره سلامت محله نیز که از دو ماه پیش فعالیت‌های خود را با جمع‌آوری و داوری آثار شهروندان با موضوع سلامت و در قالب کانون‌های مادر و کودک،‌ جوانان،‌ جهان‌دیدگان، ‌دیابت، پیشگیری از اعتیاد، ‌پیشگیری از چاقی و ... آغاز کرده بود،‌ در طول این هفته آثار برگزیده را در فرهنگسرای خاوران به نمایش گذاشته و در مراسم اختتامیه جشنواره که در تاریخ 21 فروردین ماه برگزار می‌شود از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به‌عمل می‌آید.

انتهای پیام/2462/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول