اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراوان:

تمام امکانات برای برگزاری انتخابات پرشور و با سلامت فراهم شود

فرماندار سراوان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با ستاد انتخابات از طریق فراهم کردن تمام امکانات برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با سلامت همکاری کنند.

تمام امکانات برای برگزاری انتخابات پرشور و با سلامت فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، محمدشریف خالقی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سراوان با تبریک سال نو از خداوند متعال خواستار توفیق خدمت برای مردم خوب، شریف، فهیم و مرزدار سراوان شد.

این مسئول از همه مسئولان خواستار کمک در زمینه خدمت به مردم شد و خدمت را یک خودآزمایی بزرگی عنوان کرد که انسان‌ها در مسیر خدمت چقدر کشش دارند.

فرماندار سراوان فعالیت بر برنامه‌های سال قبل را خیلی مهم و آنها را اولویت کاری خویش عنوان کرد.

خالقی طرح تکریم ارباب رجوع را از اولویت کاری مدیران و مسئولان دانست و خواستار عملی شدن این طرح مهم در ادارات شد و اظهار داشت: باید مسئولان و کارشناسان در برخورد با ارباب رجوع با خوش‌رویی، گشاده‌رویی و حسن خلق رفتار کنند.

وی با توجه به اینکه امسال سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده افزود: آنچه که مهم و مهم‌تر است، بحث  اقتصاد مقاومتی است که در سال گذشته مقام معظم رهبری  آن را برای اجرا ابلاغ کرد و در اقتصاد مقاومتی راهکارها مشخص و در آن سه عنصر پایدار «نگاه علمی، نظارت مستمر و برنامه‌های مدبرانه» وجود دارد.

فرماندار سراوان همچنین در بحث حماسه سیاسی که مهم‌ترین آن انتخابات است خواستار همکاری مدیران با ستاد انتخابات از طریق نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات شد تا این انتخابات پرشور و با سلامت برگزار شود.

خالقی ایرندگانی برنامه‌های کاری خویش را نظارت بر اجرای قانون و مقررات، تلاش برای حفظ نظم و قوانین در جامعه، پایبندی به ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران، حفظ امنیت و آرامش برای شهروندان، تغییر و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها با استفاده از توان قوم‌ها و سران طوایف، جذب سرمایه‌های محلی و بومی شهرستان نظارت بر اجرای برنامه‌های اجرایی از سوی دولت، پیگیری و حذف مناطق کمتر توسعه یافته (محرومیت‌زدایی) و حرکت برنامه‌محور و علمی برای پیشرفت شهرستان با توجه به برنامه پنج ساله اعلام کرد.

وی در ادامه از خدمات ارزشمند محمداکبر چاکرزهی فرماندار سابق شهرستان سراوان که در طول خدمت، خدمات قابل ستایشی را انجام داده بود، تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار سراوان به فعالیت‌های فرماندار سابق این شهرستان اشاره کرد و گفت: مسیر را برای توسعه و پیشرفت شهرستان باز و هموار کرد، خادمی برای مردم این شهرستان و نظام بود و حفظ حیثیت کرد و امید است که مردم از وی نیز به نیکی یاد کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سراوان نیز با اشاره به سال جدید که به نام سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده و همچنین آغاز هفته بهداشت و سلامت این جلسه را نخستین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور فرماندار جدید اعلام کرد.

سید منصور بزرگ‌زاده ابراز امیدواری کرد: در سال جدید با همدلی و همراهی مسئولان شاهد ظهور حماسه‌ای سیاسی و اقتصادی بی‌نظیر در کشور باشیم.

مسئولان با ابداعات خود می‌تواند شعار سال جدید را محقق کنند

امام جمعه شهرستان سراوان هم حلول سال جدید را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با توفیقات الهی در سال جدید، پس از تعطیلات و با آمادگی جسمی و روحی لازم در زمینه خدمتگزاری به اسلام و مسلمین، گام‌های مؤثرتری برداریم.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان انتصاب فرماندار جدید را به فال نیک گرفت و این مسئولیت را به وی تبریک گفته و آرزوی توفیق و خدمت فرماندار جدید شهرستان را از درگاه الهی مسئلت کرد و گفت: امید می‌رود فرماندار جدید بتواند با همکاری مسئولان برای عمران و آبادانی و در زمینه‌های فرهنگی و زیربنایی گام‌های مؤثر بردارد.

وی با بیان اینکه هر ساله مقام عظمای ولایت و رهبری از وضعیت و عملکرد کشور سالانه سخنانی ابراز و اولویت‌های سال جدید را ترسیم می‌کنند و امسال را سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری کرده‌اند، تأکید کرد: باید در سال جدید این دو اولویت مدنظر مسئولان قرار گیرد که در این راستا دشمنان اسلام و ایران تمهیدات لازم را در نظر گرفته‌اند لذا مقام عظمای رهبری مدبرانه این شعار ملی را ترسیم و این سال را به این عنوان نامگذاری کرده‌اند.

امام جمعه سراوان ادامه داد: بنابراین شما مسئولان با ابداعات و نوآوری می‌توانید در محقق شدن این شعار ملی مؤثر باشید همان‌طوری که در زمان اول انقلاب، شهدا با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و باید ما نیز ادامه دهنده راه شهدا باشیم و خدای ناکرده شرمنده آنان نباشیم.

دهقان از خدمات فرماندار سابق این شهرستان که منشأ خدمات زیادی در شهرستان بود تقدیر و تشکر کرد و خواستار آرزوی پیشرفت و تحول در شهرستان توسط فرماندار جدید شد.

ایران اسلامی برای گفتن حقیقت از کسی واهمه ندارد

امام جمعه مسجد جامع نور سراوان هم در ادامه این جلسه از مسئولان خواست تا با همکاری فرماندار جدید بتوانند خدمات شایسته‌ای برای شهرستان و مردم انجام دهند.

مولوی عبدالصمد ساداتی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را با دو شعار ملی «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» نامگذاری کرده‌اند اظهار داشت: این مورد بسیار قابل اهمیت است و از طرفی با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را پیش‌رو داریم و دشمن هر دو مورد سیاسی و اقتصادی را مورد هجوم قرار داده و اهداف دشمن از مدت‌ها قبل در مورد مسئله انتخابات به طور منظم و با رسانه‌های امروزی در حال فعالیت و انجام است و مملکت ما از اول پیروزی انقلاب اسلامی در محاصره تحریم‌ها قرار داشته، اما به حول و قوه الهی در این مدت در هر دو زمینه سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت مهم در جهان بوده و است.

وی گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ واهمه‌ای حقیقت را گفته و می‌گوید و هرگز زیر سلطه دشمنان نرفته و نمی‌رود و در زمینه اقتصادی پیشرفت قابل توجهی در عرصه فناوری‌های مختلف به‌دست آورده‌ایم و امیدواریم با الطاف خداوندی و الفت و برادری بتوانیم این پیشرفت‌ها و وحدت را حفظ و شاهد سربلندی ایران اسلامی در جهان باشیم.

مسئولان ادارات شبکه بهداشت و درمان، کمیته امداد امام خمینی، ثبت‌احوال، راه و شهرسازی و شورای اسلامی شهرستان نیز در ادامه این جلسه گزارشی از عملکرد خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/75002/ن40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول