اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در باشگاه شهید زین‌الدین قم

تیراندازان مدعی در تفنگ بادی جام سلامت قم پیکار می‌کنند

رئیس هیئت تیراندازی استان قم از برگزاری رقابت‌های جام سلامت رشته تیراندازی با تفنگ بادی بانوان و مردان قم خبر داد.

تیراندازان مدعی در تفنگ بادی جام سلامت قم پیکار می‌کنند

حسین مهره‌ساز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مسابقات تیراندازی قهرمانی جام سلامت استان قم در رشته تفنگ بادی با همکاری این هیئت و دانشگاه علوم پزشکی قم به منظور گرامیداشت هفته سلامت با عنوان جام سلامت برگزار خواهد شد و طی آن شرکت‌کنندگان در این دوره از رقابت‌ها برای کسب مقام‌های برتر مسابقه می‌دهند.

فعال بودن تیراندازان در رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات قهرمانی جام سلامت تیراندازی با تفنگ بانوان و مردان در شهر مقدس قم، در باشگاه تیراندازی شهید زین‌الدین منطقه نوبهار شهر مقدس قم به انجام خواهد رسید و پیش‌بینی ما این است که با توجه به فعال بودن تیراندازان در رشته‌های مختلف، نسبت به رقابت‌های جام فجر و همچنین پیکارهای هفته تربیت بدنی که هر دو رویدادهای مهم تیراندازی قم در هر سال محسوب می‌شوند، مسابقات جذاب‌تری را در جام سلامت شاهد باشیم.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم اضافه کرد: این دوره از مسابقات به شکل انفرادی برگزار خواهد شد که طی آن تیراندازان شرکت‌کننده از امروز در رشته تفنگ بادی در باشگاه تیراندازی شهید زین‌الدین قم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا در نهایت در پایان جدال مدعیان برترین‌ها معرفی شوند.

آمادگی تیراندازان قمی برای حضور در لیگ‌های تیراندازی کشور

وی در ادامه با بیان اینکه تیراندازان مدعی در این دوره از رقابت‌ها در بخش بانوان فردا با یکدیگر رقابت می‌کنند، ابراز داشت: رشته تفنگ بادی در کنار تپانچه بادی دو رشته‌ای هستند که تیم قم در لیگ‌ها و مسابقات قهرمانی کشور تیراندازان توانمندی دارد.

مهره‌ساز با بیان اینکه رقابت‌های بخش آقایان امروز و بخش بانوان روز چهارشنبه بیست و یکم فروردین ماه در باشگاه تیراندازی شهید زین‌الدین به انجام می‌رسد، ادامه داد: این باشگاه را با پیگیری‌های بسیار جدی و مستمر راه‌اندازی کردیم اما لازمه موفقیت آن، داشتن امکانات و تجهیزات بود که برای این منظور نیز گام‌های اولیه را برداشته‌ایم و در حد نیاز امکانات را مهیا کرده‌ایم.

مهره‌ساز بیان کرد: تیراندازان قم در هر دو رشته تیراندازی با تفنگ بادی و تپانچه بادی توانمندی بالایی دارند و امسال تیم تیراندازی هیئت قم با قدرت در این دو رشته در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور حضور یافته و به دنبال کسب جواز صعود به دسته بالاتر است.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول