اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خبر داد

اجرای 44 ویژه برنامه در هفته سلامت در دیلم

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم از اجرای 44 ویژه برنامه در هفته سلامت در این شهرستان خبر داد.

اجرای 44 ویژه برنامه در هفته سلامت در دیلم

عبدالحسین ناصری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در دیلم اظهار داشت: با توجه به شعار امسال سازمان جهانی بهداشت که با نام "فشارخون را جدی بگیریم" نامگذاری شده است برنامه‎های این شبکه حول همین شعار در سطح شهرستان اجرا می‎شود.

وی بیان کرد: برگزاری مراسم ویژه روز جهانی بهداشت در مدرسه بعثت، برپایی پایگاه اطلاع‎رسانی در بیمارستان، محوطه گمرک، مصلای نماز جمعه و مسجد بازار، عیادت از بیماران قلبی و فشار خونی تحت پوشش کمیته امداد و اندازه‏گیری فشارخون افراد بالای 30 سال در هفته سلامت که به هر دلیلی به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه می‎کنند بخشی از برنامه‎های اجرایی این هفته است.  

ناصری، حضور فرماندار در جمع تیم مدیریتی شبکه بهداشت، اختصاص پارک ساحلی برای انجام ورزش صبحگاهی ادارات، دیدار مسئولین شهرستان با بیماران بستری در بخش سی.سی.یو، تقدیر از خیرین بخش سلامت و افتتاح منازل سازمانی 6 واحدی پزشکان بیمارستان در هفته سلامت را از دیگر فعالیت‌های این هفته عنوان کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: برگزاری زیارت پرفیض عاشورا در جوار گلزار شهدای گمنام شهرستان، برگزاری جشنواره طبخ غذاهای رژیمی برای بیماران فشارخونی، برگزاری مسابقه نقاشی خیابانی، برگزاری مسابقه رسم کاریکاتور از برنامه‎های جانبی این هفته به شمار می‎رود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‎های ورزشی در هفته سلامت یادآور شد: برگزاری همایش پیاده‎روی دانش‎آموزی، برگزاری مسابقه والیبال محله‎ای، اجرای مسابقه طناب‎کشی ویژه ملوانان و صیادان، برگزاری مسابقات ورزشی بومی در مدارس پسرانه و برگزاری مسابقه فوتسال، برگزاری کلاس‎های آموزشی در هفته سلامت با موضوع فشارخون در مراکز و خانه‎های بهداشت، مساجد، محله‎ها، ادارات، مدارس شهرستان و برگزاری کلاس‎های آموزشی ویژه افراد داوطلب برای فراگیری نحوه اندازه‎گیری فشارخون با همکاری شبکه بهداشت و هلال احمر در طول هفته سلامت از دیگر برنامه‎های شبکه است. 

وی ارسال پیامک انبوه به صورت روزانه در طول هفته سلامت، مصاحبه تلفنی رئیس شبکه با برنامه رادیویی سلام بوشهر، تهیه و نصب بنر و پلاکارد در سطح شهر و مراکز، توزیع تراکت فشارخون در بین عموم، چاپ و نصب لوگوی هفته سلامت در شبکه و مراکز، چاپ مقاله در نشریات و خبرگزاری‎ها و انعکاس اخبار هفته سلامت در خبرگزاری‎ها و سایت‎های استانی و محلی را از جمله برنامه‎های اطلاع رسانی این هفته اعلام کرد.

شایان ذکر است: 18 الی 24 فروردین به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است. 

انتهای پیام/66007/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول