اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز:

برگزارکننده انتخابات خود مردم هستند

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: برگزارکننده انتخابات خود مردم هستند و وظیفه اصلی ما فراهم کردن زمینه حضور حداکثری پای صندوق‌های رای است.

برگزارکننده انتخابات خود مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جواد زرین‌کلاه با بیان اینکه دو انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا جمعه 24 خرداد ماه در سال جاری به صورت همزمان برگزار می‌شود، اظهار داشت: ثبت نام از نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شیراز همزمان با سراسر کشور از 26 فروردین به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز در مورد تعداد صندوق‌های رای ثابت و سیار این شهرستان نیز گفت: بعد از انتخاب اعضای هیئت اجرایی توسط معتمدان شهر و روستا و بنابر نظر هیئت مربوطه تعداد صندوق‌های رای مشخص و به طور رسمی اعلام می‌شود که در 156 روستا و شش شهر این شهرستان شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه می‌شویم.

این مسئول با بیان اینکه شرایط ثبت‌نام نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در آینده نزدیک اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: داوطلبان باید به منظور ثبت‌نام در انتخابات شهر به فرمانداری و برای روستاها و عشایر به بخشداری‌های مربوطه مراجعه کنند.

فرماندار شیراز با اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری به‌نام سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی»، تصریح کرد: نامگذاری سال‌ها از سوی مقام عظمای ولایت زنجیروار به یکدیگر متصل بوده و با در نظر داشتن و اجرایی کردن فرمایشات ایشان در نوروزهای پیشین به جرات می‌توان گفت سال 92 بهترین فرصت برای محقق کردن شعار امسال رهبر عزیز است.

وی ادامه داد: بخش اعظمی از حماسه سیاسی یعنی حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و این حماسه در طول سال و مناسبت‌های مربوطه با یاری خدا و هوشیاری مردم با بصیرت و خداجوی تکرار می‌شود و در حقیقت یک وجه تحقق حماسه سیاسی، مردم هستند که با حضور بانشاط و پرشور خود در انتخابات می‌توانند مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنند و حماسه سیاسی را تحقق بخشند.

زرین‌کلاه در مورد حماسه اقتصادی نیز اذعان داشت: عهد و پیمانی که ملت ایران با شهدا و امام شهدا بسته‌اند اراده آنان را در برابر تحریم‌های سخت دشمنان دوچندان کرده و اجازه نمی‌دهند بدخواهان نظام به اهداف شوم خود برسند.

رئیس ستاد انتخابات شیراز در پایان با بیان اینکه این شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس دستورالعمل‌های وزارت کشور را دارد، گفت: مشارکت مردم در انتخابات، افزایش اقتدار ملی را همراه دارد و حضور حداکثری مردم در آن، حماسه سیاسی می‌آفریند هر چند برگزار کننده انتخابات نیز خود مردم هستند و وظیفه اصلی ما فراهم کردن زمینه حضور حداکثری پای صندوق‌های رای است.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول