اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتی:

مشارکت فعالانه مردم در انتخابات حماسه سیاسی را محقق می‎کند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی گفت: با حضور و مشارکت فعالانه آحاد مردم در انتخابات، حماسه سیاسی در جامعه محقق خواهد شد.

مشارکت فعالانه مردم در انتخابات حماسه سیاسی را محقق می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حسین باغداری پیش از ظهر امروز در دوره آموزشی انتخابات ویژه فرمانداری‌های دشتی، تنگستان و بخشداری‎های تابعه اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی قرار داریم همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دشتی فراهم شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی اضافه کرد: انتخابات شورای اسلامی در چهار شهر و 51 روستای شهرستان دشتی برگزار می‎شود.

معاون مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر نیز در همایش گفت: تاکنون سه دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شده که چهارمین دوره این انتخابات نیز همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه امسال برگزار خواهد شد.

سیداسماعیل موسوی اضافه کرد: روند اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 21 فروردین همزمان با سراسر کشور در فرمانداری و بخشداری‎های استان بوشهر آغاز می‎شود.

وی یادآور شد: داوطلبان نامزدی چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از 26 فروردین می‎توانند با مراجعه به فرمانداری‎ها و بخشداری‎های استان بوشهر ثبت‌نام کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: 338 روستای استان بوشهر حدود یک هزار و 500 نفر جمعیت دارند که سه نفر به عنوان عضو اصلی شورا انتخاب خواهند شد.

این مسئول گفت: 43 روستای استان بوشهر نیز دارای بیش از یک هزار و 500 نفر جمعیت هستند که پنج نفر به عنوان عضو اصلی شورا انتخاب می‎شوند.

معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر اضافه کرد: از 37 شهر استان بوشهر 30 شهر دارای جمعیتی کمتر از 20 هزار نفر است که پنج نفر به عنوان عضو اصلی شورا انتخاب می‎شوند.

وی در پایان اذعان داشت: هفت شهر نیز جمعیتی بیش از 20 هزار نفر دارند که هفت نفر به عنوان عضو اصلی شورای این شهرها انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/66001/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول