اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد خبر داد

پیش‌بینی 130 شعبه اخذ رأی در شهرکرد

فرماندار شهرکرد گفت: 130 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی 130 شعبه اخذ رأی در شهرکرد

مراد کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: سال جاری با عنوان سال حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است و بر این اساس باید تمام تلاش خود را برای تحقق این شعار به کار گیریم.

وی برگزاری انتخابات سالم و پرشور را از مهم‌ترین عرصه‌های حماسه‌سازی سیاسی برشمرد و افزود: برای برگزاری یک انتخابات سالم باید تدابیر لازم و برنامه‌ریزی دقیق انجام شود تا مردم با حضور جهادی خود در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

کاظمی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری انتخابات آتی در این شهرستان، تصریح کرد: برای جمع‌آوری آرای مردم شهرستان 130 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی ‌شده که 106 شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی و 24 شعبه مربوط به بخش لاران است.

فرماندار شهرکرد ادامه داد: مقدمات برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 21 فروردین‌ماه آغاز می‎شود و داوطلبان می‌توانند از 26 همین ماه به مدت هفت روز با مراجعه به فرمانداری و بخشداری‌های تابعه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

کاظمی با اشاره به اینکه ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از 17 اردیبهشت‌ماه 92 به مدت پنج روز از طریق وزارت کشور انجام می‌شود، افزود: اسامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از تاریخ یکم لغایت دوم خردادماه 92 به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها 24 خرداد‌ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوم خردادماه شروع می‌شود و تا پایان 22 همین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/68004/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول