اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات مازندران خبر داد

آغاز نام‌نویسی نمایندگی مجلس در رامسر/ متقاضیان یک هفته فرصت دارند

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: نام‌نویسی برای انتخاب نمایندگی مجلس در رامسر، عباس‌آباد و تنکابن از امروز آغاز شد.

آغاز نام‌نویسی نمایندگی مجلس در رامسر/ متقاضیان یک هفته فرصت دارند

هادی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه در حوزه انتخابی رامسر، تنکابن و عباس‌آباد باید یک نفر براساس قانون وارد مجلس شود، اظهار داشت: برای تکمیل ظرفیت نمایندگی مجلس از حوزه انتخاباتی رامسر، تنکابن و عباس‌آباد نیاز به برگزاری انتخابات میاندوره‌ای مجلس در این حوزه انتخاباتی داریم.

وی خاطرنشان کرد: نام‌نویسی برای انتخاب نمایندگی مجلس در حوزه انتخاباتی غرب مازندران از امروز به مدت یک هفته در دستور کار ستاد انتخاباتی مازندران قرار گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس در  این حوزه انتخاباتی به مدت یک‌ هفته فرصت دارند تا نسبت به نام‌نویسی و پذیرش اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه عوامل اجرایی انتخابات در مازندران با آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در مازندران تلاش می‌کنند، عنوان کرد: براساس قانون، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی باید معتقد و ملتزم عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در تابعیت کشور و وفادار به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه بوده و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد باشد.

ابراهیمی خواستار حضور افراد واجد صلاحیت در انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخاباتی شد و بیان داشت: تمام افرادی که خود را براساس قانون برای نامزدی در انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی واجد شرایط می‌دانند، برای پرشور کردن انتخابات نام‌نویسی کنند.

وی در پایان با تشریح شرایط قانونی افراد برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، پذیرش دین اسلام، تابعیت نظام اسلامی ایران، وفاداری به قانون اساسی و اصل مطلقه ولی فقیه، داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و معادل آن و نیز فاقد سوء‌شهرت در حوزه انتخاباتی را از شرایط قانونی حضور داوطلبان در مجلس شورای اسلامی ذکر کرد.

انتهای پیام/86004/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول