اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

تحریم‌ها از الطاف خفیه الهی هستند

امام جمعه آران و بیدگل با تأیید تعبیر بزرگان که تحریم‌ها را از الطاف خفیه الهی دانسته‌اند متذکر شد: برخی کشورهای همسایه که سال‌ها است رابطه تنگاتنگی با آمریکایی‌ها داشته‌اند در سایه این ارتباط‌ ها هیچ‌گونه پیشرفتی نداشته‌اند.

تحریم‌ها از الطاف خفیه الهی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با تأکید بر اینکه محقق شدن شعار امسال فعالیتی جهادگونه را از سوی آحاد مردم می‌طلبد اظهار داشت: زمانی شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» تحقق پیدا می‌کند که مردم و مسئولان همچون هشت سال دفاع مقدس دفاعی جهادگونه داشته باشند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات رهبری اقتصاد و سیاست به هم وابسته بوده و دو روی یک سکه هستند که نباید از این دو بعد مهم غافل بود.

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل در ادامه، اصلاح نظام بانکی در کشور را نوید دهنده ثبات اقتصادی کشور دانست و گفت: اقتصاد ما باید از نفت جدا شده و بودجه کشور بر مبنای مالیات و درآمدهای غیر نفتی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه صنعت و کشاورزی در کشور باید محور توسعه و پیشرفت قرار گیرند اصلاح نظام بودجه را امری ضروری خواند و اذعان داشت: مشکلات صنعت‌گران و کشاورزان نشان دهنده بیمار بودن نظام اقتصادی کشور است.

موسوی با تأکید بر این که باید نقدینگی جامعه به سمت و سوی صنعت و کشاورزی روانه شود تصریح کرد: «نقدینگی‌گری»که به صورت فراوان در جامعه وجود دارد باعث تشدید مشکلات اقتصادی شده است و لازم است مسئولان نسبت به هدایت آن به سمت تولید اقدام کنند.

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل، فرمایشات مقام معظم رهبری را سندی راهبردی برای ملت ایران دانست و افزود: هدایت‌گری امت اسلامی و مسئولان برای سیاست‌های کلان اقتصادی و سیاسی در سال 92 در گرو توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن بیستم فروردین، روز ملی فن‌آوری هسته‌ای عنوان کرد: تحریم‌ها و نقشه‌های شیطانی دشمنان نتوانسته ملت ایران را به زانو درآورد بلکه باعث شده تا جوانان این مرز و بوم به خودباوری برسند.

موسوی با تأیید تعبیر بزرگان که تحریم‌ها را از الطاف خفیه الهی دانسته‌اند متذکر شد: همانگونه که مشاهده می‌شود برخی کشورهای همسایه که سال‌ها است رابطه تنگاتنگی با آمریکایی‌ها داشته‌اند در سایه این ارتباط‌ها هیچ‌گونه پیشرفتی نداشته‌اند. 

انتهای پیام/2406/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول