اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر مشهد:

نام‌گذاری حماسه‎ی سیاسی، در راستای با اهمیت نشان دادن حضور مردم در انتخابات است

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه نام‌گذاری حماسه‎ی سیاسی، در راستای با اهمیت نشان دادن حضور مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری است، افزود: به کارگیری حماسه‏‎ی سیاسی تعبیری هوشمندانه برای گوشزد به نخبگان و ملت ایران است.

نام‌گذاری حماسه‎ی سیاسی، در راستای با اهمیت نشان دادن حضور مردم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس شیرمحمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران، نام‌گذاری سال 92 توسط مقام معظم رهبری را، دستورالعملی جامع و کامل برای همه گروه‌ها دانست و اظهار داشت: از آنجا که فرمایشات مقام معظم رهبری همواره کارگشای بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه ایران است، این نام‌گذاری نیز تنها یک شعار نبوده، بلکه دستورالعمل و فصل‌الختامی است برای همه گروه‎های جامعه، که باید آن را سر لوحه‎ی کاری خود قراردهند.

شیر محمدی با بیان اینکه نام‌گذاری حماسه‎ی سیاسی، در راستای با اهمیت نشان دادن حضور مردم در انتخابات شوراهای شهر و ریاست جمهوری است، افزود: به کارگیری حماسه‏‎ی سیاسی تعبیری هوشمندانه برای گوشزد به نخبگان و ملت ایران است که اقتدار سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران را باید از طریق حضور در انتخابات 92 پررنگ نمایند.

وی در ادامه از حماسه‎ی اقتصادی، به عنوان راه حلی مناسب برای شرایط کنونی جامعه ایران یاد کرد و اظهار داشت: نگاه رهبری درمورد مسائل داخلی نیز بر مبنای شرایط اقتصادی و بروز تحریم‎های اقتصادی است.

شیرمحمدی افزود: انقلاب اسلامی و توجه به ارزش‎های آن، از مصادیق اصلی بیان این نام گذاری است، مقام معظم رهبری در فرمایشات خود از آن جهت به حماسه‏ی اقتصادی اشاره کرده‎اند که این نام‎گذاری موجب افزایش تلاش نخبگان اقتصادی و ملت ایران برای حل این مشکلات شود.

انتهای پیام/70005/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول