اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

بیشترین اشتغال در مشاغل خانگی و تعاونی‌ها تحقق یافته است

فرماندار شهرستان گرمی گفت: بیشترین اشتغال شهرستان گرمی در سال گذشته در حوزه مشاغل خانگی و تعاونی‌های کارآفرین اتفاق افتاده است.

بیشترین اشتغال در مشاغل خانگی و تعاونی‌ها تحقق یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود علایی عصر امروز در جلسه شورای اشتغال شهرستان گرمی اظهار داشت: بیش از 70 درصد اعتبارات و تسهیلات مورد نظر در حوزه مشاغل خانگی به همت بانک‌ها پرداخت شده و همچنان پرداختی‌ها در سه ماهه اول سال‌جاری نیز ادامه دارد.

وی از توجه ویژه به اشتغال مددجویان کمیته امداد و تعاونی‌های بخش کشاورزی و دامپروری خبر داد و تصریح کرد: ما در شورای اشتغال از طرح‌های تعاونی جوانان جویای کار با افق روشن در مسیر توسعه همه‌جانبه حمایت می‌کنیم و معتقدیم اشتغال مورد نظر باید از ظرفیت خوبی در باب پایداری و مولد بودن برخوردار باشد.

علایی با بیان اینکه اکثریت دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به تعهدات خود در حوزه اشتغال عمل کردند، افزود: برخی دستگاه‌ها حتی بیشتر از تعهد خود فرصت‌ها و بسترهای اشتغال را فراهم کردند که به نظر می‌رسد همین برنامه و اقدامات می‌تواند زمینه یک امیدواری را در افزایش و ارتقای شاخص‌های اشتغال در همه حوزه‌ها فراهم آورد.

فرماندار گرمی با یادآوری اینکه 100 درصد تعهد اشتغال شهرستان با پیگیری‌های مستمر به ثمر نشسته است، خاطر نشان کرد: همه این تعهدات در سامانه رصد ملی به ثبت رسیده است.

وی همچنین از ایجاد اشتغال برای بیش از سه هزار و 990 نفر از هموطنان شهرستان گرمی در سال 91 خبر داد و اضافه کرد: ‌امسال نیز در حدود چهار هزار تعهد اشتغال پیش‌بینی کردیم که امیدواریم در سال حماسه سیاسی و اقتصادی بتوانیم با تکیه بر توانمندی‌ها این میزان تعهد اشتغال را نیز به سرانجام برسانیم.

رئیس شورای اشتغال شهرستان گرمی یکی از علل مهاجر فرست بودن شهرستان گرمی را نبود امکان و فرصت اشتغال برای جوانان توصیف کرد و یادآور شد: امسال بسیار امیدوار هستیم تا با افتتاح فاز اول کارخانه بزرگ شیرآلات بهداشتی قهرمان زمینه مساعدی را برای اشتغال جوانان و نوجوانان کوشا و فعال فراهم آوریم.

انتهای پیام/62006/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول