اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 768 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری 768 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 768 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از همکاری و همراهی مردم استان زنجان در طرح‌های مشارکتی کمیته امداد تقدیر کرد.

وی در ادامه با ارائه آماری از کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان افزود: در طول اسفند سال گذشته 2 میلیون و 500 هزار  ریال در قالب طرح آزاد سازی زندانیان جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین با اشاره به جمع‌آوری 48 میلیون و 898 هزار و 250 ریال کمک مردمی در قالب جشن نیکوکاری گفت: همچنین در این مدت 8 میلیون و 774 هزار ریال نیز صدقه در خانه انفاق زنجان جمع آوری شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمع‌آوری 150 هزار ریال فطریه عام در خانه انفاق زنجان تصریح کرد: همچنین در قالب طرح کوثر و  کفاره نیز به ترتیب 8 میلیون و 460 هزار ریال و یک میلیون و 754 هزار ریال کمک مردمی در این مرکز جمع‌آوری شد.

حسنلو در ادامه با اشاره به کمک 29 میلیون و 172 هزار ریالی مردم استان زنجان در قالب طرح شفا افزود: این میزان کمک برای هزینه درمان 2 نفر بیمار زیر پوشش کمیته امداد هزینه شد.

وی همچنین با اشاره به جمع‌آوری 130 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح رضوان افزود: در قالب طرح احسان تاج گل نیز 600 هزار ریال در خانه انفاق زنجان کمک جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با ارائه آماری از مبالغ جمع‌آوری شده در قالب طرح اکرام ایتام اضافه کرد: اسفند ماه سال گذشته فقط از محل خانه انفاق زنجان، مبلغ 587 میلیون و 707 هزار و 250 ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام جمع‌آوری شد.

وی اظهار کرد: همچنین در این مدت 31 مورد حامی یابی برای 36 یتیم مددجوی کمیته امداد استان زنجان انجام شد.

حسنلو همچنین به مبالغ کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح محسنین نیز اشاره داشت و گفت: اسفند ماه سال 91 در قالب این طرح مبلغ 4 میلیون و 732 هزار ریال کمک در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در پایان به جمع‌آوری 75 میلیون و 728 هزار ریال کمک غیرنقدی در خانه انفاق زنجان اشاره داشت و گفت: در مجموع  اسفند ماه سال گذشته 768 میلیون و 606 هزار و 600 ریال کمک مردمی در این مرکز جمع‌آوری شده و به دست نیازمندان رسید.

انتهای پیام/73005/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول