اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز سال‌جاری صورت گرفته است

افزایش 40 درصدی ورود مسافر به زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: میزان مسافران ورودی به استان زنجان در نوروز سال‌جاری 40 درصد افزایش یافته است.

افزایش 40 درصدی ورود مسافر به زنجان

مسعود بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اقامت مسافران در استان زنجان 29 درصد رشد یافته است.

وی با اشاره به افزایش 40 درصدی ورود مسافر به استان زنجان افزود: آمار بازدید مسافر از اماکن دیدنی زنجان در مقایسه با سال گذشته 35 درصد رشد یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان افزایش صورت گرفته در ورود و اقامت مسافران نوروزی به زنجان را مرهون همکاری و هماهنگی ارگان‌های مختلف از جمله استانداری زنجان با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دانست.

این مسئول به اجرای برنامه‌های متنوع بازاریابی برای کمک به رشد ورود و اقامت مسافر در استان زنجان اشاره و تصریح کرد: در این راستا 20 نفر از راهنمایان گردشگری در مناطق مختلف شهر از جمله ورودی و خروجی شهر مستقر شده‌اند.

* سلطانیه رکورددار بازدید مسافران

بیات، سلطانیه را رکورددار ورود و بازدید مسافر عنوان و اضافه کرد: موزه مردان نمکی و رختشویخانه در رتبه بعدی بازدید مسافران قرار گرفته است.

وی به برگزاری جشنواره‌های متعدد در ایام نوروز اشاره و ادامه داد: جشنواره صدا و آش بهاری به رشد آمار ورود و اقامت مسافران در استان کمک کرده است.

* دایر شدن تورهای مسافری به اماکن تاریخی و گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان به اجرای تورهای متعدد به مناطق گردشگری و تاریخی زنجان در ایام نوروز اشاره کرد و متذکر شد: روزانه سه تور از سه نقطه زنجان به این مناطق دایر بود که تا پایان تعطیلات ادامه می‌یابد.

وی با تاکید بر توجه به کیفیت در برنامه‌ریزی سال‌جاری اذعان داشت: در ایام نوروز سال‌جاری به جای کمیت به کیفیت برنامه‌ها توجه شده بود.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول