اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

مراسم استقبال از قهرمانان معلول در زنجان برگزار شد

مراسم استقبال از ورزشکاران مدال‌آور مسابقات بین‌المللی دو و میدانی امارات با حضور مسئولان و خانواده‌های ورزشکاران زنجانی برگزار شد.

مراسم استقبال از قهرمانان معلول در زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، تیم دو و میدانی جانبازان و معلولان ایران در مسابقات امارات عملکرد قابل قبولی داشت، به گونه‌ای که سهم ورزشکاران زنجانی اعزامی به این رقابت‌ها کسب دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز بود.

احمد اجاقلو، ورزشکار زنجانی عضو تیم ملی در ماده دو، موفق به کسب عنوان نخست در مسابقات بین‌المللی امارات شد تا نخستین مدال بین‌المللی را برای ورزش استان کسب کرده باشد.

این ورزشکار در دومین روز این رقابت‌ها و در رشته 200 متر با ثبت رکورد 23 ثانیه و 27 صدم ثانیه، یک مدال طلای دیگر را برای تیم ملی ایران کسب کرد.

در پرتاب وزنه که با حضور 12 ورزشکار برگزار شد، مهدی مرادی، ملی‌پوش زنجانی با پرتابی به طول 13 متر و 13 سانتی‌متر بر سکوی دوم این رقابت‌ها ایستاد و نشان نقره این رقابت‌ها را کسب کرد.

مهدی مرادی که رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان است در پرتاب دیسک هم موفق به کسب مدال نقره در این مسابقات شد.

حبیب‌الله ندرلو، دیگر ورزشکار زنجانی حاضر در این مسابقات بین‌المللی در ماده پرتاب دیسک، یک مدال برنز را برای کشورمان کسب کرد.

گفتنی است، کسب پنج نشان از رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی معلولان جهان، نخستین دستاورد ورزشکاران زنجانی در سال 92 به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/70003/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول