اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد

تردد 2 میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان زنجان

رئیس پلیس راه استان زنجان از تردد 2 میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان زنجان خبر داد.

تردد 2 میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان زنجان

عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای آخر تعطیلات هستیم، از همین رو تعداد خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته بیش از 120 هزار و 900 خودرو در محورهای مواصلاتی استان زنجان تردد کردند، اضافه کرد: این تعداد در مقایسه با روز مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس راه استان زنجان ادامه داد: همچنین در این مدت چهار فقره تصادف جرحی در استان زنجان رخ داده است که همین امر موجب مجروح شدن چهار نفر شده است.

وی در ادامه با اشاره به مجموع خودروهای تردد کرده در محورهای مواصلاتی استان زنجان از آغاز طرح ویژه نوروزی افزود: در این مدت یک میلیون و 952 هزار و 998 خودرو در محورهای مواصلاتی استان تردد کرده‌اند.

رشتیانی با اشاره به اینکه در مدت مذکور 930 دستگاه خودرو توسط پلیس راه استان زنجان توقیف شده‌اند،‌ اضافه کرد: همچنین در این مدت 330 دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و اعمال قانون شده‌اند.

*عدم توجه به جلو عامل بیشتر تصادفات است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان افزود: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده عدم توجه به جلو یکی از مهم‌ترین علل در تصادفات رانندگی است.

رئیس پلیس راه استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه خستگی و خواب‌آلودگی نیز از مهم‌ترین علل در حوادث رانندگی است، به رانندگان توصیه کرد، از رانندگی به هنگام خستگی و خواب‌آلودگی خودداری کنند.

وی ادامه داد: خستگی و خواب‌آلودگی تمرکز رانندگان بر عمل رانندگی را کاهش داده و همین امر موجب به خطر انداختن جان خود و سرنشینان می‌شود.

رشتیانی همچنین با اشاره به جریمه رانندگان متخلف افزود: رانندگان باید توجه داشته باشند که در صورت تخلف پلیس راه به شدت با آنها برخورد کرده و در صورت انجام چند تخلف به صورت همزمان خودروی آنها به پارکینگ منتقل می‌شود.

انتهای پیام/73005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول