اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 8،3 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت 8 میلیارد و 300 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت 8،3 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان به منظور رفع مشکلات معیشتی مددجویان این نهاد خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای کمیته امداد در راستای حل مشکلات خانواده‌های زیرپوشش، پرداخت وام کارگشایی به آنها است، اضافه کرد: این وا‌م‌ها به منظور حل مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی و... پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در راستای پرداخت وام‌های کارگشایی افزود: از آغاز تا پایان بهمن سال گذشته 8 میلیارد و 337 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی پرداخت شد.

این مسئول با اشاره به اینکه کمیته امداد با پرداخت وام‌های کارگشایی اهداف مختلفی را دنبال می‌کند، اضافه کرد: کاهش وابستگی مددجویان به امداد و همچنین توانمندسازی خانواده‌ها از اهدافی است که در این زمینه دنبال می شود.

پناهی ادامه داد: پرداخت وام‌های کارگشایی موجب می‌شود، هم مشکل مددجویان برطرف شده و هم توانمندسازی از طریق خودکفایی آنها اتفاق بیفتد.

پرداخت 1،8 میلیارد ریال کمک موردی ویژه به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان زنجانی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه امدادگران در کمیته امداد شهرستان زنجان با بررسی مستمر وضعیت مددجویان زیر پوشش اقدام به ارائه خدمت به آنها می‌کنند، اضافه کرد: از جمله طرح‌های حمایتی که در طول سال ارائه می‌شود، اجرای طرح خودکفایی و اشتغال مددجویان از محل منابع امداد و وام کار انگیزی، ارائه خدمات فرهنگی و آموزش، ارائه خدمات عمرانی و وام‌های بهسازی است.

پناهی با اشاره به پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان افزود: پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و پرداخت کمک موردی ابن‌السبیل و سایر به مددجویان و اقشار آسیب پذیر نیز از دیگر خدماتی است که توسط کمیته امداد ارائه می‌شود.

این مسئول با اشاره به پرداخت کمک‌های موردی ویژه به مددجویان این نهاد افزود: تا پایان بهمن سال گذشته یک میلیارد و 800 میلیون ریال کمک موردی ویژه به 900 نفر از مددجویان شهرستان زنجان پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان اذعان داشت: حل مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی و... از جمله اهدافی است که در پرداخت کمک‌های موردی ویژه دنبال می‌شود.

انتهای پیام/73005/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول