اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد

اجرای 4 هزار و 120 گشت در ایام نوروز توسط پلیس استان زنجان

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس در ایام نوروز با بیش از 4 هزار و 120 گشت در سطح استان در خدمت مردم است.

اجرای 4 هزار و 120 گشت در ایام نوروز توسط پلیس استان زنجان

مراد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به شعار نوروزی پلیس در سال 92 نوروز پر نشاط با رعایت قانون و احترام به دیگران، به مردم توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات طراوت بهار را دلپذیرتر و امنیت را زینت‌بخش نوروز کنیم.

وی افزود: در ایام نوروز پلیس با بهره‌گیری از همه توان خود سعی دارد سهم خود را در تامین امنیت به نحو مطلوبی ایفا کند و انتظار می‌رود مثل همیشه همه اقشار مختلف جامعه نیز نقش خود را در تامین امنیت به خوبی انجام دهند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پلیس با بیش از 4 هزار و 120 گشت در ایام نوروز در سطح استان در خدمت مردم است، افزود: با رعایت مقررات و قوانین طعم شیرین امنیت را در بهار زیبای طبیعت برای خود و دیگران به ارمغان آورده و نشاط، سلامتی و آرامش خاطر را هدیه کنیم.

وی خاطرنشان کرد : مشارکت مردم با پلیس در تامین نظم و امنیت طراوت بهار را دلپذیرتر کرده و با رعایت قوانین و مقررات می‌توان امنیت را زینت‌بخش نوروز کرد.

جعفری به رانندگان توصیه کرد: برای اجتناب از تصادف و تبعات تلخ و جبران‌ناپذیر آن از اعمال مخاطره‌آمیز و تخلفات حادثه‌ساز همچون سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

وی با تاکید بر اینکه رعایت فاصله طولی و عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی الزامی است ،گفت: آمارهای پلیس راهنمایی و رانندگی بیانگر این واقعیت تلخ است که بخش قابل توجهی از تصادفات رانندگی در جاده‌ها به دلیل بی‌توجهی راننده به جلو رخ می‌دهد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس زنجان در ایام نوروز تمهیدات گسترده‌ای را برای تامین امنیت مطلوب مسافران و همشهریان در نظر گرفته و با استفاده از همه توان خود تلاش می‌کند از وقوع جرائم و تصادفات پیشگیری کند.

انتهای پیام/2308/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول