اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد

ارائه مشاوره رایگان در ایستگاه‌های نوروزی پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان از ارائه مشاوره رایگان در زمینه‌های مختلف انتظامی، خانوادگی، حقوقی و ... در ایستگاه‌های نوروزی پلیس در این استان خبر داد.

ارائه مشاوره رایگان در ایستگاه‌های نوروزی پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، جعفر کردلو با بیان اینکه این ایستگاه‌ها در ورودی و خروجی شهرها و نقاط پر تردد استان مستقر شده‌اند، اظهار داشت: کارکنان پلیس در این ایستگاه ها خدمات اولیه مشاوره ارائه و در صورت نیاز مراجعان به مراکز مشاوره پلیس معرفی می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه امسال سعی شده خدمات مطلوب تری به مردم و مسافران ارائه شود خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان زنجان آماده ارائه خدمات تخصصی مشاوره در زمینه‌های روان شناختی، انتظامی، مددکاری، روان سنجی و حقوقی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه این مرکز در ایام تعطیلات نوروز نیز به مراجعان خدمات رایگان ارائه می‌دهد، تصریح کرد: خدمات مشاوره در این مرکز به سه شیوه حضوری، تلفنی و مکاتبه‌ای صورت می‌گیرد.

وی گفت: شهروندان و مسافران می‌توانند به صورت تلفنی با شماره 3225680 تماس و خدمات مشاوره‌ای دریافت کنند.

کردلو با بیان اینکه این مرکز به صورت صبح و عصر آماده ارائه خدمات است، اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان زنجان با اجرای طرح نوروزی در زمینه‌های مختلف انتظامی، ترافیکی و ... سعی دارد نوروز به یاد ماندنی را به مردم و مسافران هدیه کند.

انتهای پیام/2308/خ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول