اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن:

دانشگاه رودهن قطب روانشناسی و مشاوره کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: این دانشگاه دارای سه رشته دکترای مدیریت، روانشناسی و ادبیات فارسی است که در نظام روانشناسی و مشاوره این دانشگاه را قطب کشور اعلام کردند.

دانشگاه رودهن قطب روانشناسی و مشاوره کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا ایرانبخش پیش از ظهر امروز در جلسه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه که با حضور برخی مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن یکی از قدیمی‏ترین واحدهای دانشگاهی است که در سال 1362 تصویب شد و پا به عرصه علمی کشور گذاشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر این دانشگاه دارای حدود 20 هزار دانشجو، 403 عضو هیئت علمی تمام ‏وقت، یک‏هزار و 780 حق‏التدریس، هفت دانشکده مصوب و 76 هکتار زمین ملکی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تصریح کرد: همچنین این دانشگاه بیش از 108 رشته تحصیلی دارد که از این تعداد سه رشته دکترای تخصصی، 18 رشته کارشناسی‏ ارشد و بقیه کارشناسی است.

ایرانبخش افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در شرف جامع شدن است و بیش از 102 هزار مترمربع ساختمان دارد و همچنین حدود 32 هزار مترمربع ساختمان در حال احداث است.

وی عنوان کرد: بیمارستان 96 تختخوابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در حال ساخت بوده و جزو پردیس واحد پزشکی تهران شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ادامه داد:‌ یکی از مباحثی که می‏تواند موجب آغاز همکاری بین واحدها شود، انعقاد تفاهم‌نامه است.

ایرانبخش افزود: ما می‏توانیم تفاهم‏نامه دوجانبه و سه‏جانبه داشته باشیم و نمایندگانی با اختیارات بیشتر معرفی کنیم تا کارها را به نحو احسن اجرایی کنند.

وی تصریح کرد: نخستین پیشنهاد، انعقاد تفاهم‏نامه در زمینه انجمن علمی تحول در علوم انسانی، قرآن و تحول علوم است که تقاضای عضویت در آن را داریم و سعی می‏کنیم به همه اساتید و اصحاب علمی هم منتقل کنیم و این باعث افتخار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن همچنین با تأکید بر برگزاری کارگاه‏های آموزشی بین دانشگاه‏های مختلف، گفت: برگزاری کارگاه‏های آموزشی می‏تواند خروجی‏ خوبی داشته باشد.

ایرانبخش تصریح کرد: عضویت در انجمن علمی قرآن و تحول علوم می‏تواند در رابطه با بازسازی فرهنگی خودمان به ما کمک زیادی کند.

وی افزود: بحث تدوین سرفصل‏ها بسیار جالب است و کارگروه‏های تخصصی که در سه رأس این مثلث تشکیل می‏شود، بسیار عالی هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: این دانشگاه دارای سه رشته دکترای مدیریت، روانشناسی و ادبیات فارسی است که در نظام روانشناسی و مشاوره این دانشگاه را قطب کشور اعلام کردند.

ایرانبخش با بیان اینکه تحول در علوم انسانی یک ضرورت اجتناب‏ناپذیر و جزو مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه و حوزه است، گفت: با توجه به اینکه دوسوم رشته‏های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن علوم انسانی است، می‏تواند در این زمینه خوب وارد شود.

این جلسه با حضور حجت‏الاسلام والمسلمین تاج‏آبادی، اخوان‏فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‏شمال، حمدی معاون دانشجویی و وزیری رئیس دانشکده روان‏شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، شریعت‏پناهی معاون آموزشی این واحد و طاهری مدیر روابط عمومی برگزار شد.

انتهای پیام/2568/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول