اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت می‌گیرد

ارائه خدمات مشاوره دینی در حرم مطهر رضوی

خبرگزاری فارس: واحد مشاوره دینی حرم مطهر رضوی در ایام نوروز به عموم زائران بارگاه منور رضوی خدمات مشاوره فردی را ارائه می‌دهد.

ارائه خدمات مشاوره دینی در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد مشاوره دینی حرم مطهر رضوی واقع در سر درب غربی صحن جامع رضوی از سوم فروردین ماه 1392 به علاقه‌مندان خدمات مشاوره‌ای ارائه خواهد داد.

جواد هاشمی اظهار داشت: واحد مشاوره دینی حرم مطهر رضوی همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت هشت صبح تا 20 شب آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به عموم زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) در ایام نوروز است.

وی با بیان اینکه در طول ایام سال این مرکز همه روزه از ساعت هشت صبح لغایت 12 به صورت تلفنی به علاقه‌مندان نوبت‌دهی می‌دهد،.

وی خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال هر چه بیش‌تر زائران حضرت رضا(ع) در ایام نوروز نوبت‌دهی تنها به صورت حضوری انجام می‌شود.

هاشمی افزود: واحد مشاوره دینی به منظور پاسخگویی صحیح و منطقی به نیازهای دینی، اخلاقی، تربیتی و اجتماعی زائران و مجاوران مبتنی بر آموزه‌های‌‌ دینی با استفاده از اساتید و کارشناسان متخصص و متعهد به پیشگیری از آسیب‌های روحی و اجتماعی که برخی از زائران و مجاوران با آن رو به رو هستند، می‌پردازد.

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی، آسیب‌زدایی سیستم فرهنگی آستان قدس با رویکرد روانشناسی، بازآفرینی توانمندی‌های از دست رفته و شکوفا کردن استعدادها، اصلاح و درمان نابهنجاری‌های روانی و حفظ و ارتقاء سطح سلامت و بهداشت روان زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی مرکز مشاوره دینی حرم مطهر عنوان کرد.

وی اظهار داشت: واحد مشاوره دینی بارگاه منور رضوی کوشیده تا با استفاده از اساتید و کارشناسان متخصص و متعهد به پیشگیری از آسیب‌های روحی و اجتماعی که برخی از زائران و مجاوران با آن رو به رو هستند، بپردازد و گام‌های کارآمد و موثری را برای ارتقاء سطح معلومات اعتقادی و دینی عموم زائران بردارد.

انتهای پیام/70009/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول