اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز مشاوره اسلامی صدرا خبر داد

ارائه خدمات مشاوره‌ای در کارگروه‌های تخصصی

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز مشاوره اسلامی صدرا از ارائه خدمات مشاوره‌ای در کارگروه‌های تخصصی خانواده، کودک و نوجوان و اختلالات این مرکز خبر داد.

ارائه خدمات مشاوره‌ای در کارگروه‌های تخصصی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمدعلی جمشیدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی با رویکرد اسلامی اظهار کرد: شورای شهر، شهرداری و بهزیستی در زمینه راه‌اندازی این مرکز همکاری داشته‌اند بنابراین کمال تقدیر و تشکر را از آنها داریم.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه این مرکز حرکت به سوی اسلامی‌سازی علوم و سبک زندگی اسلامی است تا از بروز ناهنجاری‌ها جلوگیری شود.

مدیر مرکز مشاوره اسلامی صدرا با اشاره به ویژگی‌های خاص این مرکز گفت: استادان این مرکز دارای حداقل سابقه پنج ساله در درس خارج فقه و دکترای روانشناسی به صورت تخصصی هستند.

وی عنوان داشت: کارگروه‌های خانواده، کودک و نوجوان و اختلالات در این مرکز تشکیل شده که به ارائه خدمات به آحاد جامعه می‌پردازند.

جمشیدی یادآور شد: آموزش‌هایی در زمینه پیش از ازدواج و توانمندسازی زوج‌های جوان در این مرکز صورت می‌گیرد تا از آسیب‌ها جلوگیری شود.

وی عنوان داشت: دوره‌های آموزشی و همایش‌ها در آینده برگزار می‌شود تا از بزه‌های اجتماعی جلوگیری کرده و سلامت جامعه تضمین شود.

مدیر مرکز مشاوره اسلامی صدرا خاطرنشان کرد: هدف اصلی مرکز ارائه خدمات به انسان‌هایی است که از نظر روحی آسیب دیده‌اند و این مسئولیت بر عهده همه اندیشمندان و بزرگان حوزه روانشناسی است تا در این زمینه به ایفای نقش بپردازند.

انتهای پیام/78003/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول