اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی بجنورد:

راه‌اندازی واحد مشاوره در شهرداری‌های بجنورد‌/سطح رضایتمندی شهروندان افزایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی بجنورد راه‌اندازی واحد مشاوره‌های تخصصی در شهرداری‌های مرکزی و مناطق این شهر را ضروری خواند.

راه‌اندازی واحد مشاوره در شهرداری‌های بجنورد‌/سطح رضایتمندی شهروندان افزایش یافت

رضا فیروزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بی‌شک این اقدام موجب ارتقای سطح آگاهی از قوانین ساخت و ساز و کاهش مراجعات مردم خواهد شد.

فیروزه تصریح کرد: کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی بجنورد از این برنامه حمایت لازم را ‌خواهد داشت.

وی از کمیسیون فنی عمرانی از مهم‌ترین کمیسیون‌های شورای شهر یاد کرد و گفت: خوشبختانه این توفیق را داشته تا از ابتدای دوره سوم شورای شهر عضو کمیسیون فنی و عمرانی شورا بوده و از مرداد امسال مسئولیت این کمیسیون را عهده‌دار شده‌ام.

عضو شورای اسلامی بجنورد همچنین از نبود ساختار تشکیلاتی مناسب با اجرای مصوبات شورا چه در شورا و چه در شهرداری انتقاد کرد و گفت: برخی از مصوبات مهم و اثربخشی که حاصل نشست‌های چندین جلسه تخصصی و کارشناسی با حضور بخش‌های خصوصی در کمیسیون بوده به راحتی به فراموشی سپرده می‌شود.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی بجنورد با اشاره به اینکه شهرداری از چندی قبل با نیاز سنجی‌های انجام شده نیروهای تحصیل کرده را در رشته‌های مرتبط جذب کند، یادآور شد: آیا وقت آن نرسیده که با آموزش‌های لازم و فراگیر در حوزه‌های مختلف و تشکیل کمیته‌های تخصصی به طور جدی به مدیریت زمان در کارسرای بزرگ شهرداری پرداخت.

فیروزه از این موضوع به عنوان یکی از مسائل مغفول مانده در این تشکیلات یاد کرد و افزود: متأسفانه برخی از پرونده‌ها طولانی شده و آسیب‌هایی را متوجه شهر و شهروندان کرده است.

وی اظهار داشت: طولانی شدن صدور پرونده‌های ساخت و ساز جای بسی گلایه داشته از این رو شهرداری در این زمینه باید بیشتر تلاش کند.

عضو شورای اسلامی بجنورد گفت: لازم است تا شهرداری از نیروهایی که تسلط بیشتری بر امور داشته استفاده تا سطح رضایتمندی شهروندان بالاتر رفته و از حجم اعتراضات در این زمینه کاسته شود.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول