اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

فعالیت مراکز مشاوره در تعطیلات نوروزی سال آینده

خبرگزاری فارس: جانشین معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی در تعطیلات نوروزی سال آینده در نوبت بعد از ظهر فعالیت می‌کنند.

فعالیت مراکز مشاوره در تعطیلات نوروزی سال آینده

شهنام رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در اغلب کلانتری‌های استان آذربایجان غربی مراکز مشاوره اجتماعی راه‌اندازی شده است که به اقشار مختلف جامعه در مواقع مورد نیاز مشاوره داده و مردم را در امور متعدد از راهنمایی‌های مفید و سازنده بهره‌مند کنند تا بهترین تصمیم را با توجه به شرایط اتخاذ کنند.

وی مراکز مشاوره را یکی از فعال‌ترین و پرکارترین بخش‌های فرماندهی انتظامی دانست و افزود: خدماتی که در این مجموعه‌ها ارائه می‌شود در کاهش اختلافات و مشکلات به اندازه قابل توجهی تاثیرگذار است چرا که از کارشناسان مجرب و توانمند در این بخش‌ها استفاده می‌شود.

جانشین معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی یکی دیگر از اقدامات این معاونت را چاپ محصولات آموزشی برای پیشگیری از وقوع جرائم عنوان کرد و بیان داشت: کتابچه راهنمای نوروزی در این راستا چاپ شده و در آن به نکات، مسائل و معضل‌های مختلف اشاره شده است تا مورد استفاده مطالعه‌کننده‌ها قرار گیرد.

رضایی به تولید دو فیلم در ارتباط با مسائل چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: علاوه بر فیلم‌های مذکور 200 مورد برنامه نیز با هدف اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در ارتباط با فعالیت‌های پلیس‌های تخصصی مختلف تولید شده است که تعدادی از این برنامه‌ها تولیدی بوده و تعدادی نیز به صورت زنده از رادیو و تلویزیون پخش می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه تعطیلات نوروزی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: در این ایام مسافران زیادی از مناطق مختلف استان و کشور به این خطه سفر می‌کنند پس برای اینکه در استان ما لحظه‌های دلپذیری را سپری کرده و با خاطره‌های خوبی آذربایجان غربی را ترک کنند باید در همه زمینه‌ها برای خدمت‌رسانی آمادگی لازم ایجاد شود.

انتهای پیام/61002/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول