اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

بازدید ۱۱ هزار زنجانی از کربلای ایران در نوروز

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در ایام نوروز ۱۱ هزار زنجانی از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

بازدید ۱۱ هزار زنجانی از کربلای ایران در نوروز

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در ایام نوروز 11 هزار نفر از استان زنجان از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور استان زنجان تا 12 فروردین ماه جاری اعزام می‌شوند، افزود: در حال حاضر نیز این کاروان‌ها از یادمان‌های مختلف شهدا بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان استان با اشاره به اینکه حضور مردم و اقشار مختلف در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در سال‌جاری چشمگیر است، افزود: راهیان نور در سال‌جاری با شعار راهیان زیارت، سفیران بصیرت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در این مناطق برای زائران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم با حضور در این مناطق از یادمان‌های اروندکنار، شلمچه، طلائیه، هوئزه، فکه و دهلاویه بازدید می‌کنند.

مراسم ویژه سال نو برای زائران برگزار شد

سردار کرمی از برگزاری مراسم ویژه سال نو برای زائران خبر داد و گفت:‌ این مراسم با حضور کاروان‌های مختلف برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه زنجان مشکلی از نظر اعزام کاروان‌های راهیان نور ندارد، افزود: استقبال مردم از این کاروان‌ها مطلوب است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اقشار مختلف از یادمان‌های شهدا بازدید می‌کنند، افزود: حضور مردم در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس چشمگیر است.

وی راهیان نور را بزرگترین برنامه فرهنگی استان برشمرد و گفت: راهیان نور بهترین راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید و جوان جامعه است.

فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید جامعه منتقل شود

سردار کرمی با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید جامعه منتقل شود، افزود: باید ایثارگری و فداکاری رزمندگان اسلام به نسل جدید ارائه شود.

وی حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را موجب آشنایی قشرهای مختلف جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: حضور در این مناطق حماسه هشت سال دفاع مقدس را به مردم انتقال می‌دهد.

انتهای پیام/73003/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول