اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیشوا با خانواده معظم 2 شهید دفاع مقدس دیدار کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پیشوا، بخشدار مرکزی، مسئول و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با خانواده معظم شهیدان اسماعیل تاری و جانباز شهید علی تاجیک دیدار کردند.

فرماندار پیشوا با خانواده معظم 2 شهید دفاع مقدس دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، بهرام ستاری در این دیدار ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و خانواده معظم آنان عنوان کرد: حضور در خانه پرنور شهدا برای ما توفیق بزرگی است که بعضی از روزهای هفته  نصیب‌مان می‌شود و ما خود را با این دیدارها متبرک می‌‌کنیم.

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه شهادت فداکاری در راه آرمان‌های بلند الهی است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی به ثمره خون شهدا و رشادت‌های آنان در برابر توطئه‌های دشمنان با قدرت و اطمینان ایستاده است.

وی در پایان خانواده‌های شهدا را الگوهای راستین وفاداری به انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای والامقام دانست و پایداری و استقامت این عزیزان را در مسیر ولایت فقیه موجب عزت و اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: خانواده‌های معزز شهدا با تقدیم بهترین گوهر وجودی خویش به رسالت الهی و انقلابی خود عمل کرده و بر ما واجب است که در صیانت از این دستاورد ارزشمند کوشا باشیم.

انتهای پیام/2462/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول