اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه:

اردوی راهیان نور بازگو کننده رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه گفت: اردوی راهیان نور بازگو کننده رشادت‌های رزمندگان و شهیدان در دوران هشت سال دفاع مقدس است که موجب آشنایی نسل جوان با ارزش‌های اصیل انقلاب می‌شود.

اردوی راهیان نور بازگو کننده رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام حسین عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم اعزام 100 نفر از مردم شهیدپرور زرندیه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: حضور این کاروان‌ها در مناطق عملیاتی موجب آشنایی زائران با بخشی از ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و حماسه‌‌سازی‌های رزمندگان اسلام می‌شود که این حرکت فرهنگی باید هر سال با شکوه‌تر و پرشورتر از سال قبل به فعالیت خود ادامه دهد.

وی با بیان این‌که کاروان راهیان نور در واقع اعزام به میعادگاه عاشقان شهادت و مسافران ملکوت است، افزود: عزت و آزادگی میهن اسلامی به برکت خون پاک شهدا است و حفظ شرافت و عمل به فرامین قرآن در زندگی و تکریم خانواده از اهداف شهدا بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ علوی، گفت: تجربه نشان می‌دهد حضور مردم و خانواده‌های آنان در مناطق جنگی و بهره‌مندی از فضای معنوی حاکم بر این مناطق می‌تواند نقش بسیار سازنده‌ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

وی به استقبال خانواده‌های معظم شهدا خصوصاً نوجوانان از این اردو اشاره کرد و گفت: حضور نوجوانان در کاروان‌های راهیان نور بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ ایثارگری به نسل جوان است.

عبدالله‌پور ادامه داد: دفاع مقدس نماد استقامت جوانانی است که برای آزادگی و رفاه دیگران جان خود را فدا کردند.

وی در ادامه گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل‌های گذشته به نسل امروز و حفظ شاخصه‌های رفتار دینی شهدا و ارتقای آگاهی‌ از حیله دشمنان از مهم‌ترین اهداف اعزام راهیان نور است.

عبدالله‌پور با اشاره به رشادت‌های شهدا و بسیجیان جان بر کف هشت سال دفاع مقدس گفت: دگرخواهی و عدم خودبینی یادگار شهدا بوده و بودن ما حاصل جانفشانی آن‌ها است و اصلی‌ترین وظیفه در قبال رشادت‌های شهدا حراست از آرمان‌های شهدا و تعهد و خدمت صادقانه به دیگران است.

انتهای پیام/87013/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول