اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک - 52

فرمانده سپاه میامی: دفاع مقدس مقطع فراموش‏نشدنی تاریخ کشور است

فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: دفاع مقدس مقطعی فراموش‏نشدنی در تاریخ کشور است که باید آن را حفظ کرد.

فرمانده سپاه میامی: دفاع مقدس مقطع فراموش‏نشدنی تاریخ کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، عباس‏علی کاظمی ظهر امروز در جمع زائران کاروان اعزامی راهیان نور از میامی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس خط مقدم نبرد سخت با دشمنان ملت ایران بود؛ در حالی که جنگ نرم امروز مرز ندارد.

وی افزود: هدف جنگ نرم این است که فکر و ذهن انسان‌ها به خصوص نسل امروزی را نسبت به اسلام، قرآن و جمهوری اسلامی منحرف کند.

فرمانده سپاه شهرستان میامی افزود: خاکریز دفاع مقدس در برهه کنونی، دفاع از اعتقادات، هویت، ولایت و دفاع از فرهنگ و ایثار است.

وی گفت: دو عامل باعث عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران شده که یکی ولایت فقیه است که در عصر امام زمان(عج) فردی مقتدر و دانا و توانا بر دل‌ها حکومت می‌کند و عامل دوم، شهدا هستند که با نثار خون خود درخت اسلام را آبیاری کرده‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان میامی بیان کرد: امروز کشورمان با وجود پربرکت رهبری و شهدا عزت و عظمت دارد؛ در حال حاضر ایران اسلامی در اوج قدرت قرار دارد و دشمنان در حال نابودی و سقوط هستند.

کاظمی ادامه داد: امروز دشمنان ذلیل و خوار شده‌اند و جایگاه ایران اسلامی و دشمنان ملت با هم قابل مقایسه نیست؛ در برهه کنونی، ملت ایران اسلامی در جهان و به ویژه در منطقه تکریم می‌شوند.

فرمانده سپاه شهرستان میامی افزود: ملت ایران اسلامی به ویژه جوانان برای سایر ملل الگو هستند و جوانان هم شهدا را الگویی برای خود قرار داده‌اند.

کاظمی خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی منزوی نیست؛ بلکه دشمنان ما منزوی هستند؛ مردم ایران تا آخر ایستاده‌اند و از ایران اسلامی و ولایت در همه زمینه‌ها دفاع خواهند کرد و از این جهت، دشمنان به دنبال نابودی فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: جنگ نرم دشمن مرز ندارد؛ امروز باید بصیرت و معرفت دینی داشته باشیم؛ باید موقع‌شناس و زمان‌شناس بوده و کاری که رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس انجام داده‌اند را سرلوحه امور خود سازیم.

وی تصریح کرد: بصیرت یعنی داشتن قطب‏نما و چراغ راه و اگر قطب‌نما و چراغ راه نداشته باشیم، خود را در محاصره دشمن می‌بینیم.

فرمانده سپاه شهرستان میامی افزود: این بصیرت در اردوهای راهیان نور، یادمان شهدا و مطالعه وصیت‏نامه شهدا که باعث تقویت معنویت می‌شود، در فرد ایجاد خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ امسال از استان سمنان شش کاروان از دامغان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر، سمنان و میامی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان راهیان نور استان سمنان از 27 اسفند ماه آغاز شده است و تا 11 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول