اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

نمایشگاه هوایی راهیان‌نور دزفول نقش مهمی در تبیین ارزش‌های دفاع مقدس دارد+تصاویر

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: نمایشگاه هوایی راهیان‌نور دزفول نقش بسیار مهمی در تبیین ارزش‌های والای دفاع مقدس در جامعه دارد.

نمایشگاه هوایی راهیان‌نور دزفول نقش مهمی در تبیین ارزش‌های دفاع مقدس دارد+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی پس از افتتاح نمایشگاه هوایی پایگاه چهارم شکاری دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه ساله ارتش جمهوری اسلامی به‌ویژه نیروی هوایی در این دستگاه نظامی در ایام نوروز در دزفول تلاش‌های زیادی برای تعمیق داشته‌های فرهنگی و مذهبی به‌ویژه در زمینه دفاع مقدس انجام می‌دهد که این زحمات قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه سال‌ جاری این نمایشگاه به صورتی کاملا متفاوت برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در سال‌ جاری نمایشگاهی برای عرضه محصولات فرهنگی و مذهبی و نمایش دستاوردهای فنی و رزمی در نظر گرفته شده است که ابتکاری جالب و قابل تحسین است. 

 

وی با اشاره به برخی از غرفه‌های در نظر گرفته شده در نمایشگاه سال‌جاری تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه‌هایی برای حجاب و عفاف در نظر گرفته شده است که استقبال از آنها پرشور خواهد بود.

قاضی دزفولی با اشاره به اینکه همه ساله از این نمایشگاه استقبال ویژه‌ای می‌شود، گفت: همه ساله انبوه شرکت کنندگان در مراسم راهیان نور در این نمایشگاه حضوری فعال دارند و باید از ظرفیت حضور مردم در این نمایشگاه استفاده کرد و تاثیرگذاری این نمایشگاه را ارتقا داد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول اضافه کرد: معرفی داشته‌های فرهنگی در حیطه دفاع مقدس امری ضروری است که در نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول از فردا برای عمومی قابل بازدید است و این نمایشگاه در محل پایگاه چهارم شکاری دزفول برپا شده است.

انتهای پیام/72006/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول