اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعزام 950 زائر به سرزمین نور

انتقال مواریث دفاع مقدس صیانت واقعی از ارزش‌هاست

فرمانده سپاه اردبیل گفت: اعزام کاروان راهیان‌نور در حقیقت شایسته‌ترین انتقال مواریث فرهنگی و ارزشی به نسل‌های آینده است که زیباترین این مواریث مربوط به دوران هشت سال جنگ تحمیلی است.

انتقال مواریث دفاع مقدس صیانت واقعی از ارزش‌هاست

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم تیموری صبح امروز در مراسم بدرقه کاروان 400 نفری راهیان‌نور از اردبیل اظهار داشت: بزرگترین هجمه‌ای که دشمن امروز در کنار تحریم‌های اقتصادی چشم امید به ماحصل آن دوخته است تهدید فرهنگی و اعتقادی است چرا که با این حرکت دشمن می‌خواهد ریشه اعتقادات ما را سست کند.

وی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی در حرکت بی‌بدیل خود همیشه تهدیدها و ترفندها را خنثی کرده و یک اقتدار واقعی را برای این ملت به ارمغان آورده است خاطرنشان کرد: بیشترین ترس دشمن امروز از اقتدار علمی، فرهنگی، معنوی و ارزشی ماست که با فشارهای اقتصادی می‌خواهد چنین دستاوردهایی را بی‌اهمیت جلوه دهد.

این مسئول ادامه داد: در این مسیر انتقال فرهنگ اصیل دفاع مقدس می‌تواند بسیاری از ستیزه‌جوئی‌ها و عنادورزی دشمن را خنثی کرده و بستر یک تحول واقعی را به وجود آورد.

تیموری تصریح کرد: با هدف آشنائی نسل سوم و چهارم انقلاب با گنجینه ارزشی دفاع مقدس اعزام کاروان راهیان نور حرکتی مثبت و سازنده است که می‌تواند دشمنان را تا مرز نابودی و بازگشت از خطاهایشان رهنمون کند.

وی گفت: در قالب کاروان راهیان‌نور برادران 400 نفر از بسیجیان محلات امروز عازم مناطق عملیاتی می‌شوند و پس فردا نیز 500 نفر از خواهران بسیجی عازم سرزمین نور خواهند شد.

فرمانده سپاه اردبیل اضافه کرد: در مجموع 950 نفر در قالب کاروان راهیان‌نور با 21 دستگاه اتوبوس عازم سرزمین نور شده و از یادمان‌های شلمچه، دهلاویه، طلائیه، هویزه، فکه و ... بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/62003/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول