اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اراک:

اعزام کاروان راهیان نور انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: اعزام کاروان راهیان نور یکی از راه‌های انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا به نسل جدید است.

اعزام کاروان راهیان نور انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سرهنگ پاسدار سید عطاالله میرکمالی صبح امروز در مراسم بدرقه کاروان 200 نفری راهیان نور اراک به مناطق عملیاتی کشور اظهار داشت: آشنایی نسل جوان با حماسه آفرینی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس یک ضرورت است که اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی نقش موثری در این زمینه دارد.

وی تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان تاثیر بسیاری در مقابله با اهداف جنگ نرم دشمنان و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان دارد که خوشبختانه طی سال‌های اخیر گام‌های ارزنده‌ای در این زمینه برداشته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک حضور نوجوانان و جوانان در کاروان‌های راهیان نور را بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان دانست و افزود: کاروان‌های راهیان نور با هدف آشنایی جوانان با رشادت‌های رزمندگان و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام راحل و اطاعت‌پذیری کامل از رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد.

میرکمالی اعزام کاروان راهیان نور را اقدامی فرهنگی و ارزشی عنوان کرد و افزود: این حرکت فرهنگی موجب می‌شود قشرهای مختلف مردم با فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا شوند.

صبح امروز 200 نفر از بسیجیان اراک در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی اعزام شده و به مدت چهار روز از یادمان‌های دوران دفاع مقدس از جمله مناطق عملیات فتح‌المبین، خارک، مروارید و نیروگاه بوشهر بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/87003/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول