اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس در گفتگو با فارس:

امسال مردم حماسه دیگری مانند دفاع مقدس خلق کنند

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به شعار امسال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی گفت: مردم باید امسال حماسه دیگری مانند دفاع مقدس خلق کنند و با حضور خودشان برگه زرین دیگری را در تاریخ به ثبت برسانند.

امسال مردم حماسه دیگری مانند دفاع مقدس خلق کنند

جواد سعدون‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: این عمل، کار یک گروه یا یک قوه نیست بلکه همه بخش‌ها باید بستر مناسبی را برای نیل به این هدف ایجاد کنند.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی و ضرورت تحقق آن افزود: در چند سال گذشته محور فشارهای بیرونی مسائل اقتصادی بوده است و نامگذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی در راستای برون رفت از وضعیت فعلی اقتصادی کشور است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این شرایط برای کشور ما بسیار خوب است تا بتواند تمهیداتی را برای استقلال بیشتر در این حوزه بیندیشد.

وی همچنین عنوان کرد: با تلاش در زمینه اقتصادی می‌توانیم کاری کنیم که دشمن ناامید شود زیرا در چند سال اخیر دشمنان نظام و انقلاب از هر طریقی و با استفاده از هر ترفندی در راستای ضربه زدن به اقتصاد کشور گام برداشته‌اند.

سعدون‌زاده ادامه داد: مردم باید امسال حماسه دیگری مانند دفاع مقدس خلق کنند و با حضور خودشان در صحنه و خلق پیروزی‌های بزرگ برگه زرین دیگری را در تاریخ به ثبت برسانند.

وی در پایان گفت: در این مسیر نه چندان آسان، دولتمردان نیز باید پا به پای مردم گام برداشته و آنها را بیش از گذشته حمایت و همراهی کنند.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول