اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه ناحیه ثارالله شیراز:

بسیج از دوران دفاع مقدس تا توطئه ‌فتنه‌گران همواره در میدان حاضر بوده است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: بسیج در تمام فراز و نشیب‌ها همراه و حافظ انقلاب و ولایت بوده و از دفاع مقدس تا توطئه ‌فتنه‌گران ثابت کرده که برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری همواره در میدان حاضر است.

بسیج از دوران دفاع مقدس تا توطئه ‌فتنه‌گران همواره در میدان حاضر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ پاسدار منصور میرزاییان ظهر امروز در همایش «بسیج شجره آسمانی» اظهار داشت: پایگاه مقاومت هواپیمایی آسمان جنوب کشور یکی از پایگاه‌های موفق بسیج بود و ما امروز کسی را موفق‌تر از کاپیتان سعیدرضا نصرفرد مدیرکل هواپیمایی آسمان منطقه جنوب کشور برای ابقا در سمت فرمانده پایگاه نمی‌دانیم.

وی افزود: او به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت هواپیمایی آسمان در جنوب کشور ابقا می‌شود.

میرزاییان ادامه داد: شجره طیبه بسیج در تمام فراز و نشیب‌ها همراه و حافظ انقلاب و ولایت بوده و از دفاع مقدس تا توطئه ‌فتنه‌گران ثابت کرده که برای دفاع از این انقلاب و جانفشانی در راه آرمان‌های امام و رهبری همواره در میدان حاضر است.

وی تصریح کرد: بسیجیان از جان و مال خود در راه دفاع از این کشور و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی گذشتند و امروز نباید مورد بی‌مهری واقع شوند.

میرزاییان خاطرنشان کرد: برخی با توجه به استفاده ناحق از حقوق بیت‌المال در حق بسیجیان کم‌مهری می‌کنند.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه ثارالله شیراز ابراز داشت: بسیجی پست و مقام دنیوی ندارد که از دست دادن آن ناراحتش کند و مالی اندوخته نکرده که با نادرستی‌ها مماشات کند، پس تا آخرین قطره خون از ولایت، شهدا و هم‌سنگران مظلوم خود دفاع می‌کند.

وی اضافه کرد: خستگی برای بسیجی معنا ندارد، او مردد نمی‌شود، کم نمی‌آورد و  هر جا لازم باشد در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند.

میرزاییان افزود: بسیجیان کسانی نیستند که در بین راه پیاده شوند یا صحنه را ترک کنند، آنها تا آخر پای انقلاب مانده‌اند و مرد روزهای سختی هستند.

وی بیان کرد: بسیجی نامهربانی‌ها و کم‌لطفی‌ها را تحمل می‌کند اما صبر وی نیز اندازه‌ای دارد.

وی بسیجیان را متصل به دریای بیکران و زلال لایزال اهل بیت و ولایت توصیف کرد و ادامه داد: در آستانه انتخابات بسیجیان اجازه عرض اندام به دشمن نمی‌دهند و مانند همیشه آنان را به خاک مذلت می‌نشانند.

به دلیل پرسشی که کردم کنار گذاشته شدم

مدیرکل سابق هواپیمایی آسمان منطقه جنوب کشور نیز در این مراسم گفت: با مطرح کردن موضوع انحرافی بودن و یا ولایی بودن مدیر جدید کشوری برکنار شدم.

سعیدرضا نصرفرد افزود: امروز در وضعیتی هستیم که رسالت سنگینی بر عهده بسیج است و از هم‌اکنون نیز جریان نفاق، فتنه و جریان انحرافی در یکدیگر گره خورده‌اند و توطئه‌هایی تدارک دیده‌اند.

وی با بیان لزوم هوشیاری بیش از پیش بسیجیان تصریح کرد: برای ادامه راه اصلی انقلاب باید در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب قدم برداریم و تمام مدیران و مسئولان این مهم را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش فارس، چندی قبل عباس حسینیان به عنوان سرپرست اداره کل شرکت هواپیمایی آسمان در شیراز معارفه و جایگزین کاپیتان نصرفرد با شش سال سابقه مدیرکلی هواپیمایی آسمان منطقه جنوب شد.

انتهای پیام/2448/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول