اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی تاکید کرد

عبور از پیچ‌های بزرگ با حفظ فرهنگ دفاع مقدس

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: با حفظ و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس است که می‌توان از گردنه‌ها و پیچ‌های بزرگ تاریخی به سلامت عبور کرد.

عبور از پیچ‌های بزرگ با حفظ فرهنگ دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون به نقل از روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی این شهرستان، محسن رحمانی با بیان اهداف بسیج دانشجویی از اردوهای راهیان نور اظهار داشت: بر این باوریم که تنها با حفظ و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس است که می‌توان از گردنه‌ها و پیچ‌های بزرگ تاریخی به سلامت عبور کرد.

وی ادامه داد: از این رو بسیج دانشجویی با هدف تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل، ترویج فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس نظیر شهادت‌طلبی، تبیین فلسفه شهادت و ایثار و فداکاری برای نسل جوان دانشجو، تبیین و تشریح الگوهای رفتاری و سیره عملی شهدا، تحکیم پیوند عاطفی و معنوی بین نمادها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس با دانشجویان اقدام به اعزام دانشجویان به این مناطق می‌کند.

مسئول بسیج دانشگاه سلمان فارسی با تشریح برنامه‌های این اردو گفت: در این اردوی سه‌روزه دانشجویان از مناطق عملیاتی مختلفی مانند طلائیه، فکّه، شلمچه و همچنین زیارت شهدای هویزه و پیکر مقدس شهدای گمنام در معراج‌الشهدای اهواز بازدید کردند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های ویژه این اردو تماشای رزمایش شبانه فرهنگی، بصیرتی و نظامی «مردان آسمانی» و «ستارگان زمینی» بود که از طرف سازمان اردویی راهیان نور بسیج و با موضوع رخدادهای مهم دفاع مقدس در محل اسکان زائران در شهر اهواز برگزار شد و مورد رضایت دانشجویان قرار گرفت.

رحمانی در پایان از همکاری مسئولان این دانشگاه و ناحیه مقاومت سپاه بسیج شهرستان کازرون در اعزام دانشجویان به این مناطق قدردانی کرد.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول