اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی ارتش:

فرهنگ دفاع مقدس موجب خنثی شدن اقدامات دشمن می‌شود + تصاویر

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فرهنگ دفاع مقدس موجب می‌شود تا اقدامات دشمنان قسم خورده ایران اسلامی نابود و خنثی شود و به این دلیل این فرهنگ باید گسترش یابد.

فرهنگ دفاع مقدس موجب خنثی شدن اقدامات دشمن می‌شود + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم در مراسم افتتاح نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری شهرستان دزفول اظهار کرد: فرهنگ و ارزش‌های والای دفاع مقدس باید ماندگار شوند و در این خصوص باید از همه امکانات موجود استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس عامل تدوام ارزش‌های والای انقلاب است، خاطرنشان کرد: دشمن از ارزش‌های والای دفاع مقدس هراس دارد و به این دلیل است که برای نابودی ارزش‌ها برنامه ریزی کرده است.

آل‌هاشم تصریح کرد: به فرهنگ دفاع مقدس نیاز داریم و در این خصوص همه دستگاه‌ها باید بکوشند تا در راستای حفظ این ارزش‌های والا گامی مؤثر برداشته شود.

*راهیان نور حماسه‌ای بزرگ است

مسئول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: راهیان نور در خوزستان حماسه‌ای بزرگ است و باید قدر این حرکت عظیم فرهنگی را دانست.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در راستای غنی کردن برنامه‌های راهیان نور است، افزود: برای غنای بیشتر فعالیت‌های راهیان نور در سطح خوزستان، نمایشگاه هوایی در پایگاه چهارم شکاری را ترتیب می‌دهیم تا مردم از نزدیک با رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی آشنا شوند.

آل‌هاشم با اشاره به اینکه نسل سوم انقلاب باید با دفاع مقدس آشناتر شود، گفت: باید برنامه‌ای اجرا کنیم تا نسل سوم انقلاب با دستاوردهای دفاع مقدس آشنا شود.

*توسعه و تعمیق باورهای دفاع مقدس اولویت نخست است

مسئول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه تنها توسعه و تعمیق داشته‌های فرهنگی دوران دفاع مقدس است و باید در این راستا فعالیت‌ها جدی‌تر شود.

وی بیان کرد: باید در راستای توسعه و گسترش فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه گام برداریم و این مهم تنها با شناخت بیشتر شهدا و رزمندگان ایران اسلامی به ویژه ارتش جمهوری اسلامی میسر می‌شود.

این مقام ارشد نظامی در پایان اذعان داشت: باید ارتباط میان جوانان، نوجوانان و به طور کلی نسل سوم انقلاب را با شهدا تعمیق بخشیم و در راستای استحکام این ارتباط گام برداریم.

انتهای پیام/72006/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول