اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

35 میلیارد تومان ‌برای راه‌آهن اردبیل اعتبار جذب شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ‌‌شورای اسلامی به پیشرفت 30 تا 40 درصدی راه‌آهن اردبیل ‌‌اشاره کرد و گفت: 35 میلیارد تومان اخیراً برای این پروژه ‌اعتبار جذب شد.

35 میلیارد تومان ‌برای راه‌آهن اردبیل اعتبار جذب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل اظهار داشت: یکی از عمده دغدغه‌های ما که بیشترین مراجعات مردمی را در این حوزه شاهد هستیم بحث اشتغال و توجه به کارآفرینی نسل سوم و چهارم انقلاب است که در این زمینه باید همت مضاعف به کار گرفته شود.

وی اهمیت حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و صنعت را در رونق‌افزایی بخش اشتغال ضروری اعلام کرد و افزود: ما از ظرفیت‌های خوبی در هر سه حوزه برخوردار هستیم و می‌توانیم از طریق تسهیلات بنگاه‌های زودبازده و مشاغل خانگی مهارت‌های مورد نظر را به کار و درآمد بیشتر تبدیل کنیم.

افضلی‌فرد به پیشرفت 30 تا 40 درصدی راه‌آهن اردبیل و پیگیری این طرح از طریق وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و ادامه داد: 35 میلیارد تومان اخیراً برای این پروژه با همراهی وزیر راه و شهرسازی توافق کردیم تا با تأمین این اعتبار ریل‌گذاری پروژه آغاز شود.

این مسئول شنیدن سوت قطار را از آرزوی دیرین مردم این دیار توصیف کرد و بیان داشت: به نظر می‌رسد مابقی تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل در دولت یازدهم اتفاق بیفتد که قطعاً با پیگیری‌های مستمر سعی می‌کنیم حداقل تا پایان دوره نمایندگی مجلس نهم بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

وی همچنین ضرورت انتقال حقابه قزل‌اوزن با پیگیری وزیر نیرو و تشکیل کمیسیون تخصیص منابع آب را یادآور شد و تصریح کرد: ما در این زمینه از حق و حقوق ملت کوتاه نمی‌آییم و در تلاش هستیم با ارایه نظرات کارشناسی سهم خودمان را از بین 9 استان سهامدار حوضه آبریز قزل‌اوزن مشخص کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه از اختصاص 20 میلیارد تومان برای بهبود شرایط آب شرب اردبیل و کاستن از دغدغه‌های مردم در این زمینه خبر داد و خاطرنشان کرد: در کنار آن توجه به تأمین منابع آب کشاورزی و تکمیل سدهای در حال احداث منطقه در دستور کار ما قرار گرفته است.

افضلی‌فرد پیگیری طرح‌های عمده شهرستان اردبیل نظیر تکمیل بیمارستان تروما، تقویت اعتباری تسریع محورهای مواصلاتی روستایی و شهری و همچنین تکمیل بسیاری از طرح‌های نیمه‌تمام را یادآور شد و اضافه کرد: با تزریق اعتبار مناسب به شهرداری اردبیل قطعاً عمران شهری سال آینده رونق مضاعف‌تری می‌گیرد.

انتهای پیام/62006/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول