اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 56 امتیاز

صبا غریبانه نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

خبرگزاری فارس: مدیران باشگاه صبای قم که برای تماشای دیدار صبا و منصوری به قرچک رفته بودند لحظاتی پیش از پایان بازی سالن مسابقه را ترک کردند تا صبا غریبانه نایب قهرمان لیگ برتر شود.

صبا غریبانه نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مدیران باشگاه صبا که به نمایندگی از مسئولان استان قم امسال کمی دیر به فکر تقویت و حمایت از تیم فوتسال صبا افتادند، بعد از ناکامی تیم فوتبال صبای قم در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا خیلی دوست داشتند در قرچک و در جشن قهرمانی احتمالی صبا با جام قهرمانی عکس یادگاری بگیرند اما معلوم نشد که چرا نایب قهرمانی صبا برایشان چندان خوشایند نبود و پیش از پایان بازی از سالن شهدای هفتم تیر قرچک خیلی سریع خارج شدند.

فرار مسئولان قم از مراسم اهدای کاپ نایب قهرمانی صبا

گذشته از آنچه که در این دیدار بر صبای قم گذشت و فوتسالیست‌های صبای قم هر چقدر تلاش کردند نتوانستند مقابل میزبان خود به برتری برسند و قهرمان شوند، حداقل انتظار صبایی‌ها از مسئولانی که از قم به قرچک رفته بودند این بود که در جشن نایب قهرمانی شرکت کنند اما این اتفاق رخ نداد.

رئیس هیئت فوتبال قم و سه عضو هیئت مدیره باشگاه صبا که دو نفر آنها از مسئولان بلند پایه استان قم محسوب می‌شوند برای همراهی صبا در این دیدار حساس خارج از خانه راهی قرچک شده بودند اما آنها که به خیال قهرمانی به قرچک رفته بودند، وقتی شکست صبا مقابل منصوری را قطعی دیدند خیلی زود سالن شهدای هفتم تیر قرچک را ترک کردند و حاضر به شرکت در مراسم اهدای جوایز تیم نایب قهرمان یعنی صبای قم نشدند.

این در حالی است که شنبه شب دوازدهم اسفند ماه برای فوتسال دوستان قمی شب خوبی نبود و تیم فوتسال صبای قم در تلاش برای کسب نخستین قهرمانی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جدال خارج از خانه با منصوری قرچک نتیجه را واگذار کرد و نایب قهرمان لیگ برتر شد.

سومین نایب قهرمانی فوتسال قم در تاریخ لیگ برتر

در این دیدار که در حضور پرتعداد فوتسال دوستان قرچکی و البته تعداد قابل توجهی از هواداران صبا که از قم به قرچک رفته بودند در سالن شهدای هفتم تیر شهر قرچک برگزار شد صبای قم در دیداری که می‌توانست حکم به قهرمانی این تیم بدهد، آخرین میهمانی لیگ چهاردهم را با نتیجه شش بر سه واگذار کرد و به نایب قهرمانی لیگ چهاردهم راضی شد.

بدین ترتیب در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال گیتی پسند اصفهان با 58 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت در حالی که تیم فوتسال صبای قم با 56 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با 46 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی جای گرفت.

تیم فوتسال صبای قم در حالی در دیدار خارج از خانه هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل منصوری قرچک مغلوب شد که از دیدارهای این فصل خود 18 پیروزی، دو تساوی و چهار باخت در کارنامه خود به ثبت رساند و بدین ترتیب سومین نایب قهرمانی فوتسال قم بعد از سال‌های 1384 و 1387 در سال 1391 رقم خورد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول