اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود برتری مقابل فرش آرا مشهد

تیم فوتسال ارژن شیراز سمفونی سقوط را نواخت

خبرگزاری فارس: با وجود برتری مقابل فرش آرا مشهد، تیم فوتسال ارژن شیراز در انتهای جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال قرار گرفت و به دسته یک سقوط کرد.

تیم فوتسال ارژن شیراز سمفونی سقوط را نواخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال شنبه‌شب تیم فوتسال ارژن شیراز در مشهد مقابل فرش آرا با حساب دو بر یک پیروز شد، اما به دلیل تفاضل گل کمتر به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

با سقوط ارژن به لیگ یک، فارس در لیگ برتر فوتسال بی‌نماینده شد و موجی از نامیدی فوتسال فارس را فرا گرفت.

تیم فوتسال لبنیات ارژن نماینده فارس در لیگ برتر فوتسال امسال یک فصل کامل ناموفق را سپری کرد و با شکست‌های پی در پی سقوط این تیم دور از انتظار نبود.

این تیم در این فصل 17 بار مقابل رقبا شکست خورد و تنها چهار بار پیروز از میدان خارج شد. ارژن در این فصل 17 امتیاز از 24 بازی به دست آورد.

تغییر در کادر فنی نیز برای ارژن چاره‌ساز نشد و بعد از برکناری وحید نعمت‌اللهی و جایگزینی حمید کمالی به عنوان سرمربی این تیم روند بهتری ارائه کرد، اما نوشدارو پس از مرگ سهراب بود و فارس بی‌نماینده در لیگ برتر فوتسال شد.

ورزش فوتسال بین جوانان فارس مشتاقان بسیاری دارد و حضور پرشور تماشاگران شیرازی در بازی‌های خانگی ارژن و تشویق‌های آنان نشانگر این موضوع است.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول