اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قزوین صورت می‌گیرد

دربی فوتسالیست‌های قزوینی در نخستین هفته لیگ

خبرگزاری فارس: رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی از فردا آغاز می‌شود که نمایندگان استان قزوین در این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.

دربی فوتسالیست‌های قزوینی در نخستین هفته لیگ

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،‌ در نخستین هفته از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال باروبن و شهید فرجی قزوین در گام اول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دیدار از ساعت 16 فردا در سالن یادگار امام الوند برگزار می‌شود و نمایندگان استان قزوین به نوعی در نخستین گام دربی فوتسال قزوینی‌ها را برگزار خواهند کرد.

تیم باروبن قزوین که فصل گذشته با خرید امتیاز چورک طوس مشهد جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور را به دست آورد علی‌رغم اینکه عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشت ولی در نهایت با قرار گرفتن در مکان دهمی جدول رده‌بندی به نوعی شانس حضور در این مسابقات را برای فصل آینده دوباره به دست آورد.

تیم باروبن که سال گذشته با تغییرات عجیب و غریبی روی نیمکت کادر فنی خود به نوعی سوژه خوبی را برای خبرنگاران به وجود آورده بود در نهایت گرچه در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور ماندنی شد، ولی تا پایان فصل مشخص نشد که چه کسی سرمربی این تیم بود.

البته سال گذشته تیم بیمه حدیث قزوین هم در جریان رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور حضور داشت که مسئولان این باشگاه سه ماه قبل امتیاز این تیم را به یکی از تیم‌های جنوبی کشور واگذار کردند.

تیم آرش بتن هم که قبل از آغاز برگزاری این رقابت‌ها گفته می‌شد در این فصل از مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور حضور خواهد داشت، در نهایت از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد تا تنها دو تیم باروبن و شهید فرجی قزوین به عنوان نمایندگان استان در این رقابت‌ها حضور داشته باشند.

رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور 20 تیم در دو گروه برگزار می‌شود که تیم‌های شهید فرجی و باروبن قزوین در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های شوپی ملارد، شهرداری رشت، سالکوی شاهرود، سایپای اردبیل، شهدای کلین گلستان، مرصاد تهران، بروجرد و مقاومت البرز هم گروه هستند.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول