اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تنها نماینده فوتسال شمال کشور دهم شد

خبرگزاری فارس: در پایان دوزادهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور راه ساری در رده دهم جدول ایستاد.

تنها نماینده فوتسال شمال کشور دهم شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تیم فوتسال راه ساری که سابقه دوازده دوره لیگ برتر فوتسال کشور و همچنین به عنوان تنها نماینده فوتسال شمال کشور در لیگ برتر حضور دارد در این چند دوره همیشه با مشکلات مالی و عدم حمایت اسپانسر مواجه بود.

در کنار عدم حمایت سرمایه‌گذار خوب در این تیم بازیکنانش کاملا جوان و بومی بوده و تلاش مدیریت باشگاه جوانگرایی و جذب بازیکن از تیم‌های پایه راه ساری بود.

تیم فوتسال راه ساری در 12 دوره لیگ برتر فوتسال کشور دو مربی را روی نیمکت خود داشته که در نیم فصل اول هدایت تیم بر عهده محمدرضا حیدریان بازیکن باتجربه و کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال و در نیم فصل دوم نیز جابر کیان‌نژاد از بازیکنان باسابقه و سابق این تیم هدایت راه ساری را بر عهده داشتند.

با توجه به نتایج بدست آمده فصل جاری تیم راه ساری اگر امتیازات این تیم در نیم فصل اول نبود به احتمال زیاد راه ساری از گزینه‌های سقوط بود، بازیکنان راه ساری در نیم فصل اول 18 امتیاز و در نیم فصل دوم تنها پنج امتیاز کسب کرده و در مجموع صاحب 23 امتیاز به دست آوردند.

در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم راه ساری از 24 بازی انجام شده خود صاحب هفت پیروزی، دو تساوی، 15 شکست، 67 گل زده، 79 گل خورده با تفاضل 12- و صاحب 23 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت.

همچنین مرتضی عظیمایی بازیکن ملی‌پوش سابق راه ساری با زده 25 گل در رده سوم جدول گلزنان جای گرفت.

بازیکنان تاثیرگذار راه ساری در این فصل عبارتند از  سید جواد منتظر، عارف عالی منش، محمود لطفی، مرتضی عظیمایی، طاها مرتضوی، سعید بلباسی، یاسر ابراهیمی، عماد محمدی، امیرحسین رسولی، احمد دستاران، ایمان احمدی، محمدرضا کرد، مهدی عربیان و ...... بودند.

به گزارش فارس، در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌ها تیم صنایع گیتی‌پسند اصفهان با 58 امتیاز قهرمان شد.

انتهای پیام/86005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول