اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نایب قهرمانی صبا در لیگ چهاردهم

سومین نایب قهرمانی فوتسال قم در تاریخ لیگ برتر /حسرت قهرمانی

خبرگزاری فارس: نایب قهرمانی تیم فوتسال صبای قم در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سومین نایب قهرمانی فوتسال قم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر را رقم زد.

سومین نایب قهرمانی فوتسال قم در تاریخ لیگ برتر /حسرت قهرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که 14 دوره از برگزاری بالاترین سطح رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در کشورمان می‌گذرد، تیم‌هایی که به نمایندگی از فوتسال قم در این مسابقات شرکت کرده‌اند، تاکنون موفق به کسب سه عنوان نایب قهرمانی شده‌اند.

سابقه حضور چهار نماینده از فوتسال قم در تمام ادوار لیگ برتر

در تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که با قهرمانی تیم‌هایی نظیر ماهان اصفهان، تام ایران‌خودرو تهران، شهید منصوری قرچک، گیتی‌پسند اصفهان و شن‌سای ساوه همراه بوده است، تاکنون نمایندگان قم با نام‌های فراز، ارم کیش، کیش‌ایر و صبا حضور یافته و حاصل تلاش آنها دو عنوان نایب قهرمانی ارم کیش و یک عنوان نایب قهرمانی تیم فوتسال صبا بوده است.

نخستین نایب قهرمانی سال 1384

مروری بر تاریخ مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در 14 دوره سپری شده نشان می‌دهد که نخستین نایب قهرمانی فوتسال قم در تاریخ لیگ برتر در سال 1384 و توسط تیم ارم کیش رقم خورد، تیمی که در آن سال حسین شمس را به عنوان سرمربی و وحید شمسایی را به عنوان کاپیتان مطرح و بازیکن ملی پوش در ترکیب خود داشت و ارم کیش بعد از تام ایران‌خودرو تهران نایب قهرمان شد.

دومین نایب قهرمانی سال 1387

دومین نایب قهرمانی فوتسال قم در مسابقات 14 دوره گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال 1387 و زمانی که سید مهدی ابطحی هدایت تیم فوتسال ارم کیش قم را بر عهده داشت رقم خورد و صبا بعد از فولاد ماهان اصفهان در جایگاه دوم ایستاد.

سومین نایب قهرمانی فوتسال در سال 1391

سومین نایب قهرمانی فوتسال قم در دوره‌های گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیز در دوازدهمین روز اسفند ماه سال 1391 با شکست صبای قم در دیدار آخر برابر تیم فوتسال شهید منصوری قرچک شکل گرفت و بدین ترتیب صبا بعد از گیتی‌پسند اصفهان مقام نایب قهرمانی را به دست آورد.

فوتسال دوستان قمی برای جشن گرفتن قهرمانی نماینده استان قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باز هم حسرت به دل ماندند و این ناکامی را باید مسئولانی پاسخ بدهند که کمی دیر به فکر حمایت از تیم فوتسال صبا افتادند.

رویارویی صبا با منصوری در ایستگاه پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، قمی‌هایی را که برای برپایی جشن قهرمانی جام چهاردهم به شهر قرچک رفته بودند را ناراحت و غمگین روانه قم کرد تا یک جام دیگر در هفته پایانی از دست قمی‌ها خارج شود.

بدین ترتیب پرونده چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با قهرمانی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان بسته شد و صبای قم در عین شایستگی در نهایت به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد تا همگان منتظر لیگ پانزدهم باشند که قرار است از مرداد ماه سال آینده آغاز شود.

انتهای پیام/78002/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول