اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3 تیم تبریزی و فقط یک بازیکن در تیم ملی

آقای خسوس اصلا بازی‌های قطب فوتسال ایران را ندید

خبرگزاری فارس: با اعلام لیست جدید تیم ملی فوتسال ایران و دعوت تنها یک بازیکن از تبریز، مربیان تیم‌های لیگ برتری فوتسال تبریز به این انتخاب اعتراض کردند.

آقای خسوس اصلا بازی‌های قطب فوتسال ایران را ندید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شهرام دبیری سرمربی تیم دبیری تبریز، اسماعیل تقی‌پور سرمربی تیم شهرداری تبریز و علی خسروی سرمربی تیم هلال احمر آذربایجان‌شرقی نسبت به لیست جدید تیم ملی فوتسال ایران و دعوت تنها یک بازیکن از تبریز اعتراض کردند.

در لیست جدید تیم ملی فوتسال ایران تنها نام مصطفی نظری از دبیری تبریز به چشم می‌خورد که این بازیکن نیز پیش از پیوستن به دبیری در تیم ملی حضور داشته است.

فوتسال تبریز با داشتن سه تیم در لیگ برتر فوتسال کشور قطب فوتسال ایران تلقی شده و در رقابت‌های فصل اخیر تیم دبیری در مکان چهارم قرار گرفت و تیم‌های شهرداری تبریز هفتم و هلال احمر یازدهم لیگ برتر شدند.

دبیری: این لیست عادلانه نبود

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: دعوت تنها یک بازیکن از تیم‌های تبریزی به تیم ملی فوتسال ایران عادلانه نبود.

شهرام دبیری تصریح کرد: تیم فوتسال دبیری تبریز در رقابت‌های این فصل بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت و من به جرات می‌توانم بگویم که حتی پیروزی تیم دبیری بر صبای قم، قهرمان لیگ برتر را تغییر داد.

دبیری افزود: از تیم دبیری تبریز رشید قلی‌پور، جواد اصغری‌مقدم و فرهاد فخیم هم می‌توانستند در لیست دعوتی‌های تیم ملی قرار گیرند و من از عدم دعوت این بازیکنان بسیار متعجب هستم.

وی افزود: در تیم‌های شهرداری تبریز و هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی نیز بازیکنانی که شایسته حضور در تیم ملی بودند، به چشم می‌خورد.

تقی‌پور: عدالت برقرار نشده است

سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: با اعلام لیست جدید تیم ملی باید بگویم که عدالت نسبت به تیم‌های تبریزی برقرار نشده است.

اسماعیل تقی‌پور گفت: تیم شهرداری تبریز در دور برگشت پدیده مسابقات بود و ما در 9 بازی متوالی شکست نخوردیم و واقعا برای من غیر قابل تصور است که با چنین درخششی، از تیم ما بازیکنی به تیم ملی دعوت نشده است.

وی در مورد شایسته‌های شهرداری تبریز برای دعوت به تیم ملی فوتسال ایران گفت: بابک نصیری و بابک اکبری واقعا از ستاره‌های درخشان لیگ برتر امسال بودند و حتی نام مسلم رستمی‌ها و عزتی با وجود اینکه در تیم ملی امید حضور دارند، می‌توانستند در لیست تیم ملی نیز قرار داشته باشند.

خسروی: سرمربی تیم ملی ایران بازی‌های هلال احمر را ندید

علی خسروی با انتقاد از سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: آقای خسوس اصلا بازی‌های تیم ما را در لیگ برتر ندید.

وی افزود: این مربی در لیگ امسال بازی برخی تیم‌ها را حتی دو بار تماشا کرد، اما نسبت به تیم‌های پایین جدولی کم لطفی نموده و بازی‌های تیم هلال احمر آذربایجان‌شرقی را ندید.

وی در مورد لیست جدید تیم ملی ایران و دعوت از تنها یک بازیکن از فوتسال تبریز گفت: من هم به لیست جدید تیم ملی فوتسال ایران اعتراض داشته و جای تعجب است که از تیم دبیری که عنوان با ارزش چهارمی را کسب کرد تنها یک بازیکن دعوت شده و یا تیم شهرداری تبریز که در رقابت‌های امسال بسیار خوب ظاهر شد، بازیکنی دعوت نشده است.

خسروی احتمال اینکه خسوس به دلیل تک بازی با تیم ملی روسیه در تیم ملی تغییراتی ایجاد نکرده و با همان ساختار قبلی در این بازی حاضر شوند، را رد نکرد.

سرمربی تیم فوتسال هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی گفت: محمد وزیری، شهرام شریف‌زاده و مصطفی اخلاصیان از این تیم می‌توانستند در لیست دعوتی‌های تیم ملی فوتسال ایران قرار داشته باشند. 

انتهای پیام/60002/ع40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول